Gå til innhold

Fortelle nydama til eksen at han har vært utro med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg?

Vi har en veldig lang historie, så skal prøve å gjøre den kort.

Har ei lita jente på 3 mnd og sambo, eks, har aldri stilt opp for oss. Stakk av med det samme hun ble født nesten. Var viktigere for han å feste og ha andre jenter.

Så for noen uker siden ble det "offisielt" slutt mellom oss. Samme dag opplyste han at han hadde fått seg ny dame. Ei jeg anklaget han for å ha mens vi var sammen også. Men da ble han så sint at han sparket til meg på arma!

Jeg har i sinne sagt at han ikke får ha datteren vår i nærheten av henne, og han har da valgt hun nye dama framfor si egen datter!

Han spør ikke etter henne engang!!!

Men den siste uka har vi liksom funnet litt "tonen". Han har sagt at han savner meg og at det kun er meg han har det godt med.

Han har snakket mye om hva han har lyst til å gjøre.. Jeg har minnet han på at han har dame, men han brydde seg ikke noe om det. Jeg har jo innerst inne lyst til å ha han tilbake, så jeg ble sjarmert og fristet, så vi gjorde endel ting.... Vi hadde fått det veldig bra. Nevnte fortsatt det med hun nye dama, men han sa at det uansett ble slutt mellom de to. For de kranglet heletiden og det var visst kun jeg som hadde sterke nok følelser for han til å takle han, som han sa.

Hadde avtalt å møtes i helga. Jeg fikk vite at de hadde gjort det slutt på fredagskvelden, og jeg gledet meg til å treffe han på lørdag. Men jeg hørte ikke noe fra han...

Så fikk jeg høre fra ei venninne at hun hadde sett min eks og dama sammen på kjøpesenteret!! Kjente jeg ble kvalm innvendig!!

Sendte eksen en mld og tok det opp med han. Men han sa bare at det hadde ordnet seg mellom de igjen!

Føler meg så jævla brukt!!! Han leker med mine følelser!

Så nå har jeg så sinnsykt lyst til å fortelle hun ny dama at han har vært utro, og jeg har endel bekreftende sms på dette!

Føler litt for å ta hevn, er så forbanna!

Men er det barnslig gjort av meg, skal jeg heller la være??

Trenger noen synspunkter!

Anonym denne gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er helt feil, men jeg hadde faktisk gjort det slik at hun hadde funnet det ut selv..

hun fortjener bedre enn den drittsekken til type. å det gjør DU å!!

klem :)

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for at hun skal fnne ut av det selv da?:)

Klem

Skrevet

Synes i grunn det virker som et utrolig umodent opplegg hele greia, og hadde ikke orket å bry meg. Gjør deg ferdig med x`en for babyen sin del - ingen barn har godt av å vokse opp med foreldre som ikke vet hva de vil. Deretter driter du i både x`en og nydama :)

Skrevet

la henne beholde søpplet.

drit i han og finn på noe annet!

du fortjener bedre! og den beste måten og få til det er og ingnorere han. altså drite i hele fyren. ikke ta hevn. ikke kos med han og ikke gjør noe som helst. vil han ha samvær får han kalde in til mekling og be om en samværsavtaller. ikke krang, ikke bråk ikke vis han hva du føler. han fortjener ikke se at han har noen makt.

dette greier du! for barnet ditt sin skyld og for din skyld!

vær sterk så kommer det en bedre dag skal du se

Skrevet

ok..etter hva du forteller her-sett deg ned,og tenk.Tenk nøye over ting,er dette virkelig en mann du vil ha??Han behandler deg som en dritt og uten respekt jo,kanskje det er på tide å gå videre i livet?

Og ang å fortelle nye dama-ikke gjør det,er du som kommer til å ende som syndebukken oppi det om du gjør det..

Lykke til,håper du gjør det som er rett;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...