Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av smerter i magen hver eneste natt. Det virker som magen min ikke liker at jeg ligger lenger. Når jeg legger meg om kvelden får jeg sterke menslignende smerter som varer hele natta. Det er helt jævlig. Hadde jeg noen gang hatt så vondt når jeg hadde mensen så hadde jeg kjørt på med reseptbelagte smertestillende tror jeg.

Men hva er det som gjør dette? jeg kan ikke huske sist jeg sov en hel natt pga smertene kommer når jeg legger meg. har omtrent stått på hue i senga i desperasjon et par netter her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter! Har akkurat samme problemet, håper noen har et svar..

Skrevet

Har det også sånn (var våken fra to til fem i natt... Hatt det slik i fire-fem dager nå...

Skrevet

Aaaaner ikke om det kan ha noe for seg. Men, min forrige graviditet så satt jeg omtrent å sov til slutt. Hadde dyne og puter bak ryggen.

Bare et lite tips! (c:

Skrevet

Jeg har det også sånn! Er det noen som har tips om hva vi kan gjøre?

Skrevet

Hei igjen..

Hadde også slik (har det fortsatt).. fikk i tillegg en liten blødning. Ringte for sikkerhetsskyld til føden og de ba meg komme... Hos meg var disse smertene murringer som fører til modning av livmorhalsen.. (ble lagt inn i 3 dager og har sengeleie hjemme nå)..

Trenger overhodet ikke å være det hos deg, men disse magesmertene du nevner hadde også jeg.. Kanskje greit å følge med litt ekstra i do/dopapiret eller om smertene blir kraftigere.. Blir du usikker, så ring føden.. Det sa de ihvertfall til meg..

Skrevet

Hvor langt på vei er dere?

er uke 34, og har det likedan... mest ille om morningen og kvelden da jeg ligger...

Skrevet

Jeg er 37 uker i morgen. Har også smerter på dagen, men synes det er mest om natten. Slitsomt å ikke få sove den ene natten etter den andre!

Skrevet

Er i uke 33

Skrevet

jeg er 30 uker. Ble sjekket for 8 dager siden og da så alt fint ut. Men jeg mistenker at slimproppen har gått i mellomtiden... Burde jeg be de sjekke igjen? Smertene er så sterke at jeg våkner til tross for sovemedisin og pinex forte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...