Spent Hattiec... Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ..har jeg tatt min siste røyk. Etter å ha røykt 20 om dagen i 15 år, har jeg gitt meg selv 10 dager å trappe ned på. I morgen er den siste dagen. Kommer til å bli knallhardt, men dette skal je greie! Noen som blir med? Kan være enklere om vi er flere som støtter hverandre litt i starten!
Spent Hattiec... Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg måtte gjøre det alene ser jeg. :0) Men helt greit! Klarer meg kjempebra!!! *Stolt*
Pjuskemor Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg slutta når jeg starta med prøverør. Var kun fest- og sosialrøyker, så det har gått veldig greit. Nå kan jeg stå ved siden av folk på fest som røyker uten problemer. Det er fordi jeg ikke 'leker med tanken' en gang. Jeg ønsker deg i alle fall masse lykke til! Er helt sikker på at du klarer deg hele veien!:-)
Spent Hattiec... Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Takk for den!! :0) På mandag har jeg vært røykfri i en hel uke! HURRA!! Merker suget av og til, men det er så lite at det plager meg egentlig ikke noe særlig. Det værste var egentlig å bestemme seg for å slutte. Resten har gått som en lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå