Snoopy :o) Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde ikm i går og testingen i dag tidlig gikk i vasken. Hvis jeg skal prøve å holde meg i mange nok timer til å ha sjans til å teste positivt på dagen i dag, hvor mange timer burde jeg holde meg da ? Skrekk og gru, jeg må nemlig tisse hele tiden.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 hei du ! Testa på dagtid den dagen jeg hadde ikm, å fikk positiv. Kjøpte test, drakk ei flaske vann, og gikk å tissa Så du trenger vell ikke holde deg noe spessielt? Men det er jo forskjellig fra person til person...
Collette Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Du trenger ikke å holde deg så lenge. Bare drikk lite sånn at urinen blir konsentrert. :-)
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 For å få mest mulig konsentrert Hcg i urinen bør du holde deg i 4 timer. Men sist jeg var gravid testet jeg når jeg kom av nattevakt. Svak strek, drakk en kopp te, tisset igjen, ny strek...(dette var med strimler fra billigetester) Kommer litt an på hvor mye Hcg du produserer tenker jeg.
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Hvis du har holdt deg siden klokken 09 i dag til nå... da hadde JEG testa nå! Det er jo 3 timer jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå