Camilla&Tiril venter nr 2 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 hehe ja er sikkert dumt spm.
hit og dit Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Fordi du bruker meir =) Mange vitaminer er svært viktige i forhold til celledeling, immunforsvar og utvikling, (og mykje meir) og da er det jo svært viktig å ha nok av det når ein har eit heilt menneske inni seg som skal vokse og utvikle seg =)
Camilla&Tiril venter nr 2 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 åja hehe føler meg utrolig dum nå som ikke viste det. takk for svar
hit og dit Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Næsj, finnes ikkje dumme spørsmål, berre dumme svar =)
roxanne Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Omega fettsyrene er i hvertfall lurt få i seg (litt tran eller kapsler) + at da jeg gikk gravid med tvillingene mine fikk jeg beskjed om å ta litt kalsiumtilskudd på grunn av all benvev som ble dannet. Lurt å ta dette sammen fordi da blir opptaket i kroppen bedre.
Camilla&Tiril venter nr 2 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Ok takk for tips, da får jeg nesten få kjøpt meg det også. tusen takk for svar jenter
roxanne Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Bare pass på å kjøpe de kalsiumtablettene uten tilsatt D-vit. fordi når du tar tran el. lignende ved siden av så får du i deg nok D-vitaminer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå