Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ikke missforstå... dere er en gjeng med knallgode damer, men... jeg vil overhode ikke ha noen barn nå! jeg skulle vente minst 4 år før jeg fikk siste. Nå skulle jeg slappe av med toåringen, og babyen på 5 mnd, og kose meg med bryllupsplanleggingen iom jeg gifter meg neste vår. Jeg har tatt alle forhåndsregler. jeg går på cerazette, og har husket hver eneste pille til punkt og prikke. men så hadde jeg vært kvalm en ukes tid. og fant ut at jeg skulle teste meg sånn for sikkerhets skyld. så jeg tok en test i går, og der var det en "fin" skyggestrek vedsidenav kontrollstreken. dette førte såklart til total panikk. jeg fikk nå roet meg ned, og overbevist meg selv om at skyggestrek ikke er positiv. den var like bred som kontrollstreken dog, og den kom med en gang. Jeg bestemte meg for å ta en til i natt. klokka 3 sto jeg opp etter 4 timers oppspart urin, og joda, der kom den forbanna skyggestreken igjen. jeg bannet og svertet men,.... bestemte meg for å ta en til senere. tok en til på morgenen i dag, men hadde da bare gått to timer siden jeg tisset sist. den var negativ. men jeg har fremdeles panikk..... grunn til panikk? vi har akkurat kjøpt ny bil, jeg går fremdeles i perm, jeg skal gifte meg.... ååååh :-( det går vel ikke ann å ha så uflaks?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hehe, du må jo ikke se på det som uflaks, bare at du og mannen din er riktig så fruktbare og p-pillene ikke beit på deg;) Neida, jeg skjønner at du har panikk, det blir jo 3 ganske tette det, men tenk gleden de får av hverandre når de vokser opp - underholder hverandre i stedet for at du skal stå på pinne Ta en ny test i morgen tidlig du
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 det er seriøst verdens undergang... jeg får jo ikke gifta meg engang :-( jeg har jo håpt på at det var noe feil på den første, men er jo veldig snodig å få skyggestrek to ganger på samme døgn..... jeg kan vel nesten begrave hodet i sanda å gå i hi *snøft*
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor får du ikke giftet deg? Jeg er 7mnd på vei og gifter med på onsdag i København Ja, det er litt snodig, MEN det kan være tilfeldig! Det vet jeg alt om ettersom jeg tok gud vet hvor mange tester før det plutselig var 1 som ropte ut positiv. Ta en test igjen i morgen du, eller gå ut og kjøp et par stykker nå hvis du har døgnåpent apotek i nærheten
Svensk Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Klart det ær ille og en negativ overraskelse...Jag kan førstå att det kænnes orettferdigt också.Tror ju du ær gravid jag också. Men ta en test till, så kan du tænke over hele situasjonen.Snakket med samboern din ?Tænk också på att en ofte har lætt att fokusere på det negativa ved en situasjon nær ikke ting går som planlagt. Hvorfør kan dere ikke gifte dere vis du ær gravid nu? Lycka till, si i fra hvordan det går ?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 jeg forbinder bryllup med fest igrunnen, og en koseligt bryllupsnatt alene med mannen..... men det er jo litt vanskelig med en baby på 2-3 mnd.... men hva tror dere? gravid eller ikke?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Jeg vil tro du er gravid. Tror det er sjeldent hjemmetester er feil ved å vise positiv hvis de egentlig er negative - tror oftere at det er omvendt. Bryllupsnatt alene er jo null problem Derfor man har familie, mødre, søstre og gode venninner som uten problem kommer til å forstå at dere trenger barnevakt den kvelden Du må skrive her når du tar ny test da, spennende å høre hvordan det går med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå