Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 på fjortiser som har nachspiel! Våknet halv 5 av hoiing og skriking og så kom musikken på to hus borti gata. Fikk jo ikke sove igjen... før rett over 6, og kvart over 6 våkna frøkna og var knall våken - ikke snakk om at hun ville ligge stille i senga og kose sånn som hun pleier. Tydelig at foreldrene er bortreist for det er andre gang på tre dager at vi hører at de har fest der, men forrige dagen så var det vorspiel og det kan vi tåle. Det værste er at de faktisk holder på fortsatt. Merker at jeg har litt lyst til å gå bort på lekeplassen rett utenfor huset utpå dagen i dag og lage litt leven!
mamman til to gutter Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ikke noe gøy å bli holdt våken sånn, men tenk noen år tilbake, så var det kanskje de som lot barna leke på lekeplassen "tidlig" søndags morgen du ønsket det var skuddpremie på;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå