Gå til innhold

Burde vært skuddpremie...


Anbefalte innlegg

Skrevet

på fjortiser som har nachspiel! Våknet halv 5 av hoiing og skriking og så kom musikken på to hus borti gata. Fikk jo ikke sove igjen... før rett over 6, og kvart over 6 våkna frøkna og var knall våken - ikke snakk om at hun ville ligge stille i senga og kose sånn som hun pleier. Tydelig at foreldrene er bortreist for det er andre gang på tre dager at vi hører at de har fest der, men forrige dagen så var det vorspiel og det kan vi tåle. Det værste er at de faktisk holder på fortsatt. Merker at jeg har litt lyst til å gå bort på lekeplassen rett utenfor huset utpå dagen i dag og lage litt leven!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe gøy å bli holdt våken sånn, men tenk noen år tilbake, så var det kanskje de som lot barna leke på lekeplassen "tidlig" søndags morgen du ønsket det var skuddpremie på;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...