Gå til innhold

Det er faen IKKE mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde lagt meg for flere timer siden, men begynte sef å se på en film. Og nå..... nei nå skal vi ha nyheter og været. Who the fuck cares 01.30???????

Noen som ser på filmen på TVN og kan fortelle meg hvem av de dølle gubbene som er Mr. bad guy?? For jeg måååååååå legge meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken film er det? Kan ikke vite hvilken film nå når reklamen går;-p

Skrevet

aner ikke:( Handler om en negerpolitimann som jakter på en som kidnappet og drepte kona til en diamantbutikkeier. Kirsty Ally spiller og filmen er gammel..... de er ute i ødemarka nå..... vet ikke om du ble klokere. Og beklager mitt lite korrekte politiske beskrivelse av politimannen.

Skrevet

Hehehe, ja er det ikke håpløst? ser på Thelma og Louise jeg ;)

Når det komemr til barnevakt foresten, så kunne jeg godt ha tatt en av de altså! Om du hadde kunnet plassert de litt rundt?

Nå har jeg jo ikke møtt Sara da, men Johanne og Sunni virker jo ikke spesielt sjenerte akkurat :)

Jeg synes så synd på dere :( :( du fortjener virkelig å komme deg på tur altså! Dårlig gjort av svigerforeldrene dine å ikke stille opp :(

Skrevet

hehehe.. sitter og ser en elendig film selv, er til og med opptak..

Spoler de siste ti minuttene nå, for nå måå jeg legge meg.

Skrevet

Slikt er jo bare saa kjedelig !!!! Burde ikke vaert lovlig, men er vel slikt de faar sendt reklame midt i en film ?

Skrevet

Var visst han med barten...Sier gubben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...