Gå til innhold

canesten..

2008-2012-2015engel-2016?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan gravide bruke det? Som jeg allerede har gjort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På apoteket sa de til meg at kremen kan man godt bruke, men unngå vaginal-tablettene.

Skrevet

Takk for raskt svar..

Flere med mye sopp plager?

Jeg er sånn ca plaget annen hver uke.. Blir så lei av det! :/ ....

Skrevet

Ja, har vært mye plaget...Men er blitt mye bedre i det siste. Unngår stramme bukse, går mest i skjørt og hvis jeg er hjemme uten truse under også. Hvis jeg har på truse er det en god bomullstruse. Også har jeg sluttet og bruke såpe når jeg vasker meg, vasker kun med rent vann.

Men uansett, har myyye utflod. Men etter så legen sa til meg er det veldig vanlig når man er gravid.... :/

Skrevet

Ja det er grådig irriterende :/ får prøve dette jeg også. såpen er vell ikke så bra..

Skrevet

Både lege og apotek sa til meg at jeg kunne bruke tablettene og kremen... Men var viktig at vi bare brukte fingeren når vi tok inn tabletten.

Skrevet

Kan bruke vaginaltablettane (vagitor). Ofte er det ikkje nok med kun krem. Må bruke vagitor dersom soppen sit lenger inne. Spyle seg nedentil med kun vatn morgon + kveld! Lykke til, sopp er grusomme greier, men heilt vanleg....

Skrevet

Hmm..., hvorfor sa hun på apoteket at jeg IKKE måtte bruke tablettene...?!

*dumme dama*

Skrevet

Det er innføringshylsen man ikke skal bruke, tablettene er greie så lenge du tar de inn med fingrene :)

Skrevet

Det stemmer det. Jeg var på apotek igår for å kjøpe canesten, det står bak på esken også at man kan bruke dette, men bruk fingeren å føre inn tablettene med, ikke den som følger med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...