Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Syns dere det er litt stress å ha sex når man har har en baby som skal ammes på natta?Før kunne jeg bare legge meg å sove etter men nå klarer jeg ikke det pga jeg føler jeg må dusje. Av og til syns jeg det er litt stress for jeg blir så trett.Jeg føler for å dusje pga at mannen min f.eks har tatt meg på brystene etter munnsex eller berøring av meg nedntil.Har faktisk nekta han det nå! Han har jo glemt seg ut hundre ganger og dermed har jeg blitt irritert og det har endt opp med at jeg ikke vil ha sex.ROMANTISK??? Et part ganger har jeg ikke villet ta på han før selve akten pga at jeg skal være nødt til å vaske hendene mine etterpå.Ja jeg har funnet ut at det ikke går an...får helt avsmak av kroppsvæsker etter jeg fikk baby!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 OK:=)Sikker?Mannen min syns jeg er hysterisk! Jeg tvinger han til å pusse tenner og vaske hender etter sex
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Det er ikke normalt å tvinge HAN, men at du er forandret etter fødsel,det er normalt. Det går over etterhvert. Har mye å gjøre med at babyen er så ren og fin,liten og ny.Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er enig med de over; det er nok helt normalt, og går over av seg selv etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Helt normalt? Dette er tvangstanker, og kvalifiseres vel ikke akkurat som normalt.. Men som det blir sagt, det går nok over etter hvert..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Tvangstanker???Tenker på at det er uhygienisk jeg:=) Tar du i barnet etter du har tatt mannen din på tissefanten ? Bare lurer:=) hi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Jeg hadde litt av det det der helt i begynnelsen.. men så husket jeg at hun kommer fra sperm, har flyti rundt i forstervann og sklidd ut igjennom tissedama...og komt borti alt som vi ser på som ekkelt og skittent. Dessuten er det bare ca 15 bakterier i skjeden/ved penis og mange hundre i munnen. Mye eklere å kysse babyen spontant....MEN det er et lite menneske, laget for å tåle å være sammen med oss andre. Såklart man kan vaske av hendene, vaske av brystene og kanskje skylle munnen etter sex/oralsex, men alt med måte. Sex er IKKE skittent.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. men kan du ikke kjøpe sånn anti-bact greie da.. eller våtservietter uten parfyme eller noe (de fra coop), så kan du bare vaske over puppen før bebisen skal drikke
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 En liten klut med litt vann og såpe vil vel også gjøre susen.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Kan dere ikke ha sex I dusjen heller da??? Våtservietter ved senga er også en lur ting å ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå