kanutteogkruttet Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Har du holdt ut bikinisesongen så langt? :-P *SMASK*
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 hei vennen:-) hittil har det gått greit... heldigvis så har ikke den stranden jeg benytter blitt besudlet av strekkmerke og valkeligaen ennå!! Mulig de tok hintet i fjor, da jeg klikka mentalt der nede og ba alle med BMI over 20 vennligst fjerne seg fra mitt åsyn:-)
kanutteogkruttet Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Bra at traumene ikke ha oppstått enda ( foreløpig.....) Komme opp å beskytte deg med min strekkmerkefrie og slanke, syltynnekropp når sommeren har bestemt seg for å komme tilbake jeg.... Men krever en tjeneste tilbake vennen..... : Få unna de H....... Polakkene,svenskene o.l. av mitt åsyn!!!!! Blir gal her jo! Greit at jeg er den "reima" men sånt vil jeg ha meg frabedt!!! Fysj,Usj.... Jeg er din bodyguard og du min vennen?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Polakker, svensker og annet pakk holder jeg unna med paintballkrig på stranden!! Ungene synes det er moro og jeg får fred for lugubre damer som absolutt skal vise frem de bleikfeite skankene sine rett forran trynet mitt hver bidige sommer:-) så bare si i fra når du er i strøket!!
kanutteogkruttet Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Ikke vanskelig å få øye på meg vennen, med skitne,ekle svensker og polakker på slep.... :-p Tror jeg hanskes bedre de strekkmerkede og valkende damene på stranda di De forsvinner når Denne modellen kommer vrikkende med sin nette, herlige stump * Skryte* :-p
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Tjaaaaaaaaaa... er jo ganske så streng kontroll du skal gjennom før du kan få det stemplet fra meg da:-) men bare slapp av, jeg kan lakkere solbrillene mine helt svart, så jeg slipper å se, hvis dine observasjoner ikke stemmer overens med mine egne:-)
kanutteogkruttet Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Skal si at den kontrollen består jeg lett vennen.... Hehe.... finner du noen som er lekrere enn meg på stranda di og over hele landet for den saks skyld.... blir du rik :-p Hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Tjaaaa.. mange som har prøvd med den CVn før, men jeg har tuppet veldig mange i ræva pga feilinformasjon osv:-) Har sittet fast mange "smekre damer" på den stortåa her gitt:-)
kanutteogkruttet Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2008 Så smekker som jeg er har jeg aldri trengt å legge ved cv.... Hadde du bare sett alle de knuste hjertene jeg har etterlatt meg..... ;-p
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Er det jeg mener!! hjertet mitt ville blitt knust hvis det viste seg at du hadde et "ørlite" strekkmerke og satt her inne å lovte gull og grønne skoger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå