:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 jeg leste Eddik. mye murlig at det er rart og få edikk ut av cedrik, men det var det jeg leste de 3 første gangene jeg leste navnet.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Ok. Hehe. Men hva synes du om navnet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 hm.. jeg syns det er sært. og ikke noe mer en det. ikke fint, bare sært. det som er fint med det er jo at ingen heter det. så da blir det ikke forbundet med noen andre.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Kjenner 2 som heter det
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2008 Nei,det er en ting.
xxxJulianexxx Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Minner meg også om eddik. Liker ikke navnet. Ville tenkt på en sur unge.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kjenner 3 som heter Cedrik jeg. En mann i 70årene, en mann i 30årene og en liten gutt på 3 år. Har kjent navnet hele livet og synes det er helt ok
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Jeg kjenner en som heter det -han er fransk. På norsk er det navnet faktisk ganske langt oppe på "grusomt" lista mi. Men så liker jeg heller ikke Henrik og Fredrik da.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes det er fint. Men det når ikke helt opp mot favorittene mine...
yasmina Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 Sysnd et er riktig fint jeg, men er nok mest vant til aa hoere det i Frankrike Kjenner flere som heter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå