Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Cedrik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leste Eddik.

 

mye murlig at det er rart og få edikk ut av cedrik, men det var det jeg leste de 3 første gangene jeg leste navnet.

Skrevet

Ok. Hehe. Men hva synes du om navnet?

Skrevet

hm.. jeg syns det er sært. og ikke noe mer en det. ikke fint, bare sært.

det som er fint med det er jo at ingen heter det. så da blir det ikke forbundet med noen andre.

 

Skrevet

Kjenner 2 som heter det :)

Skrevet

Nei,det er en ting.

Skrevet

Minner meg også om eddik. Liker ikke navnet. Ville tenkt på en sur unge.

Skrevet

Jeg kjenner 3 som heter Cedrik jeg. En mann i 70årene, en mann i 30årene og en liten gutt på 3 år.

 

Har kjent navnet hele livet og synes det er helt ok :)

Skrevet

Jeg kjenner en som heter det -han er fransk.

 

På norsk er det navnet faktisk ganske langt oppe på "grusomt" lista mi. Men så liker jeg heller ikke Henrik og Fredrik da.

 

Skrevet

Jeg synes det er fint. Men det når ikke helt opp mot favorittene mine...

Skrevet

Sysnd et er riktig fint jeg, men er nok mest vant til aa hoere det i Frankrike :)

 

Kjenner flere som heter det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...