:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 jeg vet ikke helt hva jeg er. jeg er vel romatisk i forhold til bryllup, forlovelse og slikt. men de teite blomstene kan jeg godt bli spart for. det må være ekte hvis det skal være noe.. hm.. jeg tror aldri at jeg har opplevd noe ordentlig romatisk.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Absolutt ikke, og jeg kan ikke fordra det heller. Nei takk!
Leirha Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 JEg er vel det stikk motsatte av en romantikker....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 hehe hvorfor overasker ikke det meg? hehe hm.. kanskje jeg bare vil finne det klissete når alt kommer til alt. syns jo det med det meste annet.
Anne-B. Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg syns blomster er kjempefint å få! Jeg blir så glad når jeg kommer hjem og ser at samboeren har kjøpt blomster og satt i vase, om ikke til meg, så for meg, fordi jeg liker de sterke fargene. Jeg er vel litt av typen som lar romantikken gå i glemmeboka i hverdagen.. Men av og til så hender det at samboeren får et agurkhjerte på brødskiva si, og det er forøvrig lenge siden nå. Han får få et par når han våkner opp i morra, urven og fyllesyk etter en tur på byen. For meg er det de små tingene i det lange løp som utgjør den store sammenhengen.
hit og dit Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Eg liker ikkje klisjeromantikk. Bryllup, roser, frieri på toppen av eifeltårnet. Nei det blir for tilgjort og upersonlig for meg. Mannen har slått til ein gang i blandt og vert romantisk. Nokre ganger planlagt, andre ganger vart det berre slik.
hit og dit Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Kremt, bryllup kan vera romantisk og personlig altså.....men eg tenkte slike standard bryllup, med alt etter "prinsessehåndboka"
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, vet du, det er mange mennsker som tror jeg er romantisk uten at jeg vet hvorfor. Fordi jeg ellers i livet er veldig opptatt av detaljer og slike ting. Men romantikk er ikke min greie. Det er bare kliss, du har vel opplevd litt romantikk?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2008 hm.... nei jeg tror ikke det. ikke ut over og sitte og drikke vin sammen og prate helle kvelden. eller Xen (ikke bf) kjøpte en bamse, en colabamse, til meg en gang han hadde oppført seg teit. (dratt til sverige med Xen og ikke meg når det var vi som hadde avtalt) det var litt søtt. men det tror jeg er mest fordi jeg var blind.. hehe hm... jeg har bare vært forelsket 1 gang, og han var en gjøk. og være sammen noen på liksom gidder jeg ikke. gjorde det med BF og se hvor det førte hen... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2008 ja helt enig i at det må være personlig for at det skal være stas.
Dunder Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Er overhodet ikke romantisk. Kjeder meg i hjel under bryllupsseremonier, og blir bare flau hvis mannen min prver å være romantisk...
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, drikke vin og prate kan jeg godt gjøre - det er koselig - ser derimot ikke på det som særlig romantisk da jeg gjør det med venninner og kamerater om hverandre. Får jeg en colabamse eller bamse generelt så får jeg helt fnatt - med mindre vi snakker et tøft dyr, jeg samler på dem. Jeg blir ikke særlig lett forelsket jeg heller, betatt ja - forelsket nei. Vært det to ganger, og det er ingen vits å gå inn i noe liksom-greier. Du ser jo hvordan det ender opp - roseblader og colabamse og slikt.
Northernlights Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Når jeg har tid til det,så er jeg veeeldig romantisk. Mannen min er verre enn meg... Jeg synes det er sinnsykt romantisk å sitte ute på terassen seint på kvelden mens gresshoppene synger, bare jeg og han,med lav FIN musikk, og et glass vin,mens vi småprater... Men som sagt;det å ta seg tid til sånt, det skjer once in a blue moon... Hm, kvelden er enda ung her! ;o) Tror jeg skal planlegge litt...
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er veeeldig romantisk men jeg liker ikke klisjeer! Mitt syn på romantikk er ikke "i love you" bamser, røde roser osv.. Det er når min kjære lager kveldsmat til meg og former paprikaen som et hjerte på gulosten for eks eller når han synger bob marley til meg og danser med eg på kjøkkengulvet mens potetene koker over hehehe Hverdagsromantikk på sitt beste det <3
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. juni 2008 hehe... sant sant.. bare tull. (nå var det med cola bamsen litt søtt fordi jeg er en cola elsker da.og fryktlig var fryktelig opphengt i cola ting på den tiden. så den var litt personlig i det minste) hm... jeg blir ikke betatt heller. det irrierer meg!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Joda, søtt og søtt - kan diskuteres. Men det var kanskje en smule omtenktsomt i det minste. Vi er alle forskjellig. Jeg er aldri betatt lenge - og det blir aldri forelskelse heller, sjeldent i hvert fall. Men jeg kan bli betatt av de merkeligste personer, kunne gjerne vært det foruten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 14. juni 2008 hehe.. det er fordi du har en mann det... hehe *ensom* eller det blir kanskje mer riktig og si *kjeder meg*
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 Jeg trodde ikke at jeg var det, men etter å ha levd med en mann som la roser på nattbordet mitt, gjemte små lapper med kjærlighetserklæringer rundt omkring, organiserte champagnepikniker og generelt var skrekkelig romantisk, oppdaget jeg at jeg visst var det jeg også (fiin lang setning skrev jeg også)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #20 Skrevet 14. juni 2008 Når jeg har kjæreste er betatt greiene bare greit, fyrer litt opp - og jeg kan ikke gjøre noe med det uansett. Men nå er jeg like singel og fri som fulgen som deg - så vi er nok i samme båt, Miss!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 14. juni 2008 hehe... bra noen er i samme båt.. hehe :-) det hjelper altid og prate med deg :-)
silhah og emilie Skrevet 14. juni 2008 #22 Skrevet 14. juni 2008 ja jeg er nok ganske romantisk, men ikke av typen røde roser kjøpt på rema i hui og hast osv vil at det skal bety noe, gjerne hverdagsromantikk, kanskje på en litt klossete måte. Liker ikke sånn jaja nå feirer vi årsdag som vi gjør hvert år på samme måte...mye koseligere om kjæresten bare plutselig gjør noe søtt mens vi lager middag osv
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #23 Skrevet 14. juni 2008 Ja, hadde glemt at det var så ensomt - kveler deg jo nesten (poetisk i natten....) Men man glemmer vel snart hvordan det var å ha noen? Hehe. Hjelper å prate med meg? Heheh, vet ikke hva jeg har hjulpet med - men hipp-hurra!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 14. juni 2008 hm.. glemmer veldig fort. kan ikke se for meg at det en dag skal komme en mann hjem fra jobb og sette seg ned og spise middag med oss. det høres like sansynlig ut om det skulle kommet en grønn marsboer.. hehe.. rett og slett fordi tanken er så fjærn. jeg trives jo egentlig, altså. bare skolen som ble ferdig for 3 dager siden. så da hadde jeg pluttselig ingen ting og gjøre mer, og det var litt sånn heftig. ikke noe skole før i august. så ut og søke jobb på mandag! hehe.. du har hjulpet med og være deg :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #25 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, synes jeg begynner å glemme allerede. Man får plutselig veldig mye mer tid til venner da, og det liker jeg godt - veldig godt! Og fjerne tanker, kan plutselig bli veldig virkelige - sånn før du minst aner det. Ikke noe å vente på, alt kommer når det kommer;) Kommer det ikke, så er det vel bare slik det skal være. Nyt friheten - fyll all dødtid med venner, finn deg bøker du kan lese - noe annet enn Loe, selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå