HMS *endelig mamma* Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Har ikke vært her inne på evigheter og oppdaget at det har kommet en ny side siden sist, en side som ser ut til å passe aldeles ypperlig! Jeg er HMS, 38 (snart 39 VRÆL), og har ei lita gullhøne født i begynnelsen av januar 2007. Vi bor i Aurskog-Høland kommune. Var i full jobb igjen fra januar i år og det var en skikkelig sjokkartet opplevelse etter å ha vært hjemme i halvannet år. Det ble ekstra stressende pga. manglende barnehageplass, men takket være at vi har et sett besteforeldre som er noen engler har det gått greit. Vi har heldigvis fått barnehageplass (tenkte å forkorte denne, men det så litt merkelig ut å skrive at man har fått BH-plass hehehe) fra august. Kjenner igjen noen nick her... fra min tidligere "karriere" her inne og på BIM. :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei på deg og velkommen til oss! Det er ikke så mye aktivitet her for tiden da, men det er bare å kjøre på med spørsmål og kommentarer. Vi er hovedsakelig en gjeng fra BIM som kjenner kverandre gjennom treff, men jeg vet at det er mange andre her også :-) Håper det blir sparket litt liv i siden igjen, det er så stille her for tiden atte...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 hei hei og velkommen inn hit til oss :-) Det er bare å "spamme" ned forumet med spørsmål, sorger og gleder, skryteinnlegg, alt mulig egentlig :-) Gøy med litt liv på siden igjen
HMS *endelig mamma* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Vel.. blir vel ikke jeg som holder liv i siden, tror jeg.. :-) Som de fleste andre her er jeg opptatt med å få tida til å strekke til mellom jobb, gullungen, pappa'n til gullungen og ellers store og små hverdagsbegivenheter. Men, uansett bra med en side for oss litt voksne som har blitt foreldre for første gang. Har hengt ørlite inne på Modne foreldre, men der er det jo gjerne damer med både 2 og flere barn. Fint med erfaringen deres, da, men greit å få være litt "dum" og fersk et sted også. Føles av og til litt merkelig, men egentlig litt morsomt, at jeg er nesten helt hjelpeløs i forhold til min 10 år yngre kusine, som har 3 barn og ett på vei, men gjett om hun har fått mange tlf. og SMS'r dette siste året. hehe..
tryde Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 hei ! hyggelig å se enda en ny her inne. jeg er selv en dame på 34 med en lita ei på 7 uker. Vi bor i Ski.
Bellen^2 Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Hei hei:) Velkommen inn til "utrolig hva man ikke vet i en alder av 30+, men som man lurer på som førstgangsmamma" siden vår:) Min lille pode er ca jenvgammel med snuppa di, han ble født 2. januar 2007. Jeg gikk også ut i arbeid i januar og etter det har jeg vært evig fanget i tidsklemma, men ting begynner så smått å gå seg til. Håper du vil trives her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå