Gå til innhold

Gravid??

MizzNina[mamman til Emma]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en/to mnd siden sånn ca. så gikk jeg på noen p-piller som heter Cerazette. Men siden jeg fikk småblødninger hele tiden, så sluttet jeg på de etter at jeg hatte tatt alle brettene. Trodde at jeg skulle få mensen etter at jeg sluttet på de.. Men fikk aldri noe. Har ikke fått enda heller. Noen som har gått på de samme pillene,og har opplevd det samme? Eller kan jeg være gravid? Har ikke hatt noe særlig med symptomer heller. Har vært litt svimmel og kvalm, men det er vel alt egentlig. Har vært litt mere trøtt og upplagt, men det kan komme av at jeg har begynt å jobbe igjen. Jeg har ei datter på snart 1 år, og med henne hadde jeg mye mere sympt. Så hva tror dere? Er jeg graivd? Eller er det bare mensen som kraftig forsinket?

Tusen takk for svar!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje du får litt sikrere resultat dersom du tar en graviditetstest?! ;-)

Ellers så hadde ikke jeg noen symptomer i det hele tatt, og såvidt jeg har skjønt, så er alle svangerskap forskjellige, så det kan sikkert være at du er gravid. Vet om flere som har blitt det selv om de har gått på p-piller, men kan ikke si noe om det var denne typen.

Skrevet

Hehe, ja.. jeg har bestilt meg to tester.. Venter på at de skal komme i posten. Men måtte bare høre om det var noen som hadde opplevd det samme med disse p-pillene =) Ja, jeg gikk på p-piller når jeg ble gravid sist... Men det var ikke de samme pillene da.

Skrevet

Hei, kan ikke si om du er gravid eller ikke, men gikk selv på den pillen og jeg ble gravid selv om jeg var utrolig flink til å ta de når jeg skulle...

Ta en test du, så blir du sikkert litt klokere :-)

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...