Trønderbærta Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Skulle se gjennom noen "gamle" bilder og filmklipp på pc, og fant en mappe med bilder og filmklipp av dattera til vennina mi som døde for snart to år siden (13 mnd gammel). Så gjennom en del av filmklippene, og en "film" jeg har laget til minne om henne, gråter hver gang jeg ser den, lenge siden jeg har sett den nå. Men når jeg så bildene av begge ungene til vennina mi, som begge er døde, da knakk jeg skikkelig sammen, sitter å skjelver nå, og tårene renner, fy fa..n kor urettferdig livet er noen ganger
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Uff så trist... :0( Har venninna di mistet to små? Er det mulig? Livet kan være så brutalt urettferdig.....
unnl Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Uff, så trist... Gråter alltid når jeg hører om noen som har mistet barnet sitt:( Kan ikke tenke meg noe så vondt... Stakkar venninna di, som har måttet gått gjennom det, og attpåtil ganger, ufattelig hvor urettferdig livet kan være...
Leirha Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Nei men uff !! Er det mulig å miste to små barn, får helt frysninger, skønner godt at du gråter, fikk helt tårer selv jeg
Trønderbærta Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 Mistet to små ja, om 15 dager er det to år siden minste-jenta døde, og 30.april var det ett år siden største jenta døde (overhalla-drapene). Når jeg ser bilder/film av begge jentene sammen, knekker jeg sammen i gråt
Northernlights Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 ååh, så trist det må være =o( sender en klem...selv om det er en fattig "trøst"...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 så ufattelig trist:( *trøster*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå