Jolina<3 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hei dere:) Nettopp funnet ut at jeg er gravid, ca uke 6., og i august skal jeg og samboeren min til Thailand 6 uker får å besøke familien hans. Er det noen som har erfaring med lange reiser under svangerskapet? Er det farlig a ta fly når man er ca 3-4 mnd på vei?? Hvilke forhåndsregler må man ta??
*lillebolla* Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg var i Australia fra jeg var 15-19 uker på vei - ikke noe problem! På flyet må man passe på å ha på seg støttestrømper, drikke masse vann og gå mye - lurt å sitte ved midtgangen slik at hver gang noen innenfor skal på do, så går man seg en liten tur og gjør litt øvelser. Ellers syns ikke jeg det var noe problem i det hele tatt! Gratulerer med graviditeten, gled deg til tiden fremover! :-)
Jolina<3 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Høres bra ut.. gleder meg kjempe masse til å gå på stranda å strutte med liten kul på magen:)
*lillebolla* Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Skjønner det... Det gjorde jeg også, men i den perioden, frem til sånn uke 20, så følte jeg meg bare feit og ekkel... Jeg la jo på meg, men ventet i spenning på den lille kulen... Den kom ikke før i uke 20, og da var jeg dessverre hjemme i Norge igjen med masse vinterklær på... Sier ikke for å demotivere, altså, men bare for å forberede deg... Men kan veldig godt være at du er mye heldigere enn meg på den fronten! :-) Men dersom det er første - så må jeg bare si (1.for meg, og snart "ferdig") at det er veldig hyggelig å være gravid! (I alle fall om man har et så lett svangerskap som jeg har hatt!) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå