Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 så da blir vel mor hjemme...... som vanlig..... skjønner fader ikke hvorfor folk ikke kan stille opp en sjelden gang.
Amy=) Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Så dumt da! Hvor skulle dere reise? Har du spurt alle dere kjenner?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg skulle være med mannen på langweekend til Italia. Har spurt alle potensielle som i utgpkt ikke er så mange. Ingen som gidder å passe 3 unger dessverre.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 hehehehe vet jeg hvem du er? Litt nysgjerrig nå ja:)
Amy=) Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 ok. Synes det er utrolig trist at du ikke får reis. Var selv på langweekend med mannen min for ca 2 år siden i italia. Var helt fantastisk. Hvor bor du? Har selv 3 barn, men kan godt ta 3 til.he he
Mamma med to søte små Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Kan ikke plassere de forskjellige plasser? Hvis de syns det er slitsomt med 3 om gangen. Håper det ordner seg
*SamSung* Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Hmm Nei du gjør nok desverre ikke det. Er bare en barnehagetante som elsker å være sammen med barn:) Prøver selv å få barn.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Problemet er at vi har liten familie. Moren min døde for en del år siden. Kona til faren min er selv bortreist og han fikser ikke mer enn 3 timer alene med dem. Jeg har ingen søsken som er store nok. Svigers blir sliten av tanken og svigerinnen min som egentlig skulle ha dem blir ikke ferdig med huset. Stakkars hun har mer enn nok om jeg ikke skal dytte på dem 3 unger ekstra. Synes det er trist for vi er inne i en veldig god periode etter et brudd før jul. Så alle vet egentlig at vi trenger dette.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Uff så kjedelig da vennen jeg skulle mer enn gjerne ha passet dem for deg, men plassen er knapp og jeg vet ikke om de hadde følt seg trygge nok hos meg heller.. Hun du driver butikken din sammen med da? eller en annen venninne? De må jo vite hvor viktig det er for dere å få vært litt kjærester?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 hun jeg driver sammen med er jo min svigerinne som bygger hus..... stakkars. Jeg har ikke samvittighet til det. Hun skulle egentlig ha dem, men da var jo planen at huset skulle stå ferdig.
*SamSung* Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Siden de ikke er ferdig med huset kan de ikke være hjemme hos dere? Da har alle ungene det de trenger og er vant til osv. Og Barnvakta har "ferie", altså komme seg bort fra snekring en helg? Eller.. så må dere foret dere å hjelpe de å få ferdig huset;)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 åååå det er det ja, hmm, det må jo være NOEN? Er det sånn det blir å få mer enn et barn :-S
~sjiraff~ Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 Huff så kjipt! Kan dere ikke dele de opp? Ett barn hos svigerinne, ett hos faren din og eldstemann hos ei venninne e.l?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Faren min kan ikke ha noen bortsett fra eventuelt eldste som kan være hvorsomhelst. Svigerinnen min gjør alt innvendig i huset selv så hun kan ikke flytte hit og ta ferie når det er 2 uker til leiekontrakten der de bor nå går ut. Eneste mulighet er svigers egentlig og de har sagt at de ikke vil. Sikkert like greit.
Amy=) Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 synes virkelig synd på deg. Du får sende et pm hvis du vil ha barnepass. Vil gjerne hjelpe deg.
Amy=) Skrevet 14. juni 2008 #20 Skrevet 14. juni 2008 takk. Men det var seriøst ment. Du får sove på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå