Gå til innhold

Betatt av behandler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å bli det? Jeg er ikke forelska eller noe. dette er en person jeg går til samtaler hos. han er 20 år eldre enn meg ca, ikke spesielt tiltrekkende, og vi har ikke noe til felles.. Likevel er det noe. Kanskje bare det at han er "opptatt" av meg og mine problemer.. Ikke vet jeg.. Men litt slitsomt.. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke veldig erfaring med det, men det er visst veldig vanlig siden dette er en person som viser omsorg ovenfor deg, bryr seg om dine plager og problemer, er ikke så rart det er lett å bli betatt da.

Skrevet

Jepp! Fysioterapeuten min er heit! Tanken på at han bare slenger med ned på den behandlingsbenken sin og gjør som han vil med meg har streifet hodet mitt et par ganger ja...Fantasier er vel lov? Og det er veldig gøy å gå til fysioterapeut plutselig! Det hadde jo aldri i verden skjedd, men det krydrer husmortilværelsen min tilfredstillende mye.

Skrevet

Takk for svar! Flere??

Burde vel selvfølgelig aldri fortelle dette til han det gjelder? Kanskje det ikke er lurt å fortsette der, for jeg klarer ikke la være tenke på han osv. Ah.. så irriterende.. Skal liksom hjelpe meg å gå der.

Skrevet

jeg ville ikke ha fortalt han noe hvis jeg visste at det aldri kom til å bli noe, blir bare rart for deg og han!

Du trenger ikke avslutte behandlinga hos han hvis det bare er en liten tanke, men hvis det påvirker behandligen din negativt ville jeg bytta behandler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...