Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedd i bryllup i juli og en feiring et par dagr før.

Bryllupet blir alkoholfritt (slik jeg har forstått) og vi kunne ha med babyen vår dit. Men er redd for at hun skal slå seg vrang under bryllupet. Hun blir som regel overtrøtt etter kl 21 og vi skal i kaffen til kl 21.

Vil jo ikke ødelegge dagen deres.

Vet hun kan sove i vogna si, men er redd for at hun i sover like tungt der som i senga si.

Så er det denne festen, det blir servert alkohol og regner med det blir en sikkelig fest.

Så som dere ser så "burde" vi hatt barnevakt begge de 2 dagene, MEN mitt hjerte sier nei.

Hun har begynt å bli skeptisk på det meste, og hun er ikke trygg på noen andre enn oss!

Vært lite besøk fra besteforeldre, onkler og tanter.

Dette er ei vennine og kompis som ikke er så spesielt nære (samme gjeng som oss)

Synes det er så vanskelig dette her, hjerte sier ikke dra.....

Men føler det er ingen andre som forstår at jeg vil være hos henne og velger henne framfor de.

Jeg vurderer å sende samboer i festen før bryllupet alene og ta med babyen vår i bryllupet så drar vi heller om det blir no styr.

Hun er 4 mnd nå. 5 når bryllupet er.

Vil ikke dra fra babyen min..... er det rart? Føler ingen forstår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt som deg, sendt sambo på fest og selv gått i brylluppet..

Rart det der, det er få som forstår at man ikke vil forlate bebisen sin, man skal liksom være klar til å feste etter bare noen mnd!! Stol på mammahjertet ditt du:)

Skrevet

Klart du ikke skal dra fra henne om du ikke vil!Hvor gammel er hun? Ta henne med på det du føler at du kan, og blir det for ille er det jo bare å dra! Det er kanskje ikke så lett for de som ikke har unger selv å forstå, men du får si til de bare vent!;)

Jeg skal i bryllup neste helg, bare lørdagskvelden. Da skal min stemor passe jenta mi som er 3 mnd nå. Men da skal vi dit å ligge over etterpå fordi det er såpass nære. Kan bare gå til de om det blir for ille også. Hun er nemlig litt sånn at hun ikke føler seg helt trygg på andre hun også, men stemoren min har håndtert henne en del og har fått med seg hvordan jeg gjør det med henne. Kjenner til triksene for å si det sånn!;) Får håpe det går bra.. Er med blandede følelser det å sette henne bort, men kjenner at jeg har litt lyst til å prøve det nå, bare en kveld. Så kan jeg pumpe meg og unne meg litt vin!:)

Skrevet

Hun er 4 mnd nå, blir akkurat 5 mnd når vi skal i bryllup.

Jeg får jo så dårlig samvittighet for at jeg ikk edrar men som jeg har sgat tidligere så sier hjerte nei...

Vi har ingen som har vært mye hos oss og vet hvordan vi gjør det med henne! Hun har hatt kolikk de 3 første mnd av sitt liv og det gjør det ekstra tungt å dra fra henne, om hun skal få vondt igjen og jeg ikke er der å trøster!

Siden hun har hatt kolikk og mye vondt så har mamma vært den tryggeste plassen! Jeg føler ingen behov for å være fra henne enda, og vi har ingen problemer med å være kjærster som mange sier som en unnskylding for å få passe henne. De kjenner jo henne nesten ikke.

Nei, synes ikke dette er enkelt..... vil bare være hos henne jeg! Men det er jo bryllup?

Nei, får vel bare gruble litt på det!

Men takk for at du tok deg tia til å svare, setter pris på det!!:)

Skrevet

jeg sier hold deg hjemme og stol på mamma hjertet ditt:) det hadde jeg gjort og jeg er akkurat lik deg,det er grusom å dra fra henne. jeg har ei på 10 mnd og i går var jeg i bryllup,hadde ikke lyst og gråt da jeg gikk selv om jegvet at hun hadde det finthjemme hos oss med mormor og storebroren på 9 år..det er noe med det at vi vil være der for barna selv..jeg hadde ikke tatt henne med hvertfall..

og om noen har noe å si på det valget du tar så vet du hvertfall innerst inni deg at duhar valgtrett og jeg forstår deg kjempe godt:)

Skrevet

Synes det hørtes lurt ut som du har tenkt; la samboeren dra på festen alene og dra med babyen i bryllupet. Skjønner at du ikke vil la noen andre ha babyen. Gjør det du føler er riktigst. Tror jeg hadde gjort det samme som du foreslår her, hvis det var meg.

Skrevet

Tror det blir så vi gjør det, han på fest og baby med i bryllupet!

Mulig jeg drar en tur på festen, så drar vi hjem etter et par timer. For da kan jeg hente samboer i samme slengen!

Jeg skal jo uansett ikke drikke alkohol.

Vi diskuterte litt fram og tilbake i går, og fant ut at dette kankskje var en lur måte å gjøre det på! Så sitter min pappa her hjemme hos oss med vår forhåpentligvis sovende baby!:)

Takk for at dere tok dere tid til å svare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...