Gå til innhold

nå reiser hun seg på alt hun kommer over ..


TrøttSomEiStrømpe-

Anbefalte innlegg

..og deiser i bakken rett som det er =) har ryddet unna diverse ting iløpet av uka, som hun nå rekker opp til..

 

foreløbig er det bare den nederste hylla i cd-hylla som har fått gjennomgå, men når hun finner ut at hun kan reise seg på den også (er vel det eneste stedet hun ikke har prøve enda tror jeg) bør jeg skaffe meg glassdører tror jeg.. =)

 

har gått så fort syns jeg, fra hun krabbet, til hun reiser seg. (7 1/2mnd nå)

fortsetter det sånn må vi ta med "lær å gå vogn" på sommerferie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her og :) Siste uka har han reist seg etter alt han kommer over, og i dag greide han å tippe et vannglass som stod ganske langt inn på salongbordet. Mye knall og fall ja, han har fått seg et par blåmerker allerede stakkaren hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sannelig her går det også unna. Blir jo helt stressa jo. Hun reiser seg på ALT jo. Herlig er hun jo, men hun ble så fort stor. Jeg gikk da jeg var 9 mnd, så det blir spennede å se hvor tidlig hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han her røyser seg også:)

merker at ting har gått VEELDIG fort nå..

hehe... han bare gjorde det for 1 uke siden... da var han på vei ut av sprinkel senga!!! wæææ. kan tro det var noen som var redd da midt på natta... Men igne skade skjedd, men senga ble flyttet NED mårran etter:) hehe.

Artig tid, men hektisk ja:)

Tipper han går før han er året:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har senket senga helt ned vi også.

hørte det skramlet på soverommet etter en av duppene hennes forrige uke, og da jeg kom inn,sto hun i senga og rista i nattbordslampa som hun hadde fått tak i.. :) sambo flirte godt da han fikk bilde på mms =)

 

 

og når hun begynte å krabbe for ca 1 1/2mnd siden hadde jeg fremdeles sengen hennes inntil min (ene siden på sprinkelsengen var fjernet, madrassene var i samme høyde) -så våknet jeg av at hun var på vei nedover i sengen min! sov ikke særlig godt resten av den natta, og sengen ble flyttet og re-montert rimelig kjapt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina reiser seg på alt, men hun har ikke helt funnet ut hvordan hun kommer ned :-) Heh, det er mange rare tryner når hun står og ser desperat etter mamma!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...