lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg finner ikke noe mammaklær i tønsberg... er det bare meg som er helt blind på begge øya? eneste stedet jeg har funnet noe er lindex på farmandstredet. Hvor i huleste kan jeg finne mammaklær?
Miss Dynamite Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 heisann!! på megogmagen har de en del fine klær =) =) ligger nær taxi stasjonen.... www.megogmagen.no (eller com.) er der støtt og stadig jeg
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 er det ikke snabla dyrt der? jeg har hørt om butikken, men ikke funnet helt ut hvor den er. men skal nok gå innom der. takk for tipset
Miss Dynamite Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 er utroli nok ikke dyrt. jeg kjøpte en mamalicious bukse jeg bokstavelig talt har FLYTTA inn i. 350 kr.... en topp. 70 kr. og genser, 200... og det er slikt jeg også kan bruke etter også !! Hvis du står akkurat ved taxi boden, og har dnb banken på din venstre side, er det gata rett fram der!
Storken1979 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Ligger i Kong Sverres gt. HM har mammaklærne sine sine i Horten (på sjøsiden) Der er det alltid ryddig og fint, mye bedre enn HM i tønsberg får babyer også. Fikk beskjed om at Lindex lissom var de som var best på mammaklær i tønsberg, og i 2006 da jeg kjøpte klær sist, hadde de to hyller og 2 stativer med mammatøy :-(. Dette var nede i byen for det var før nye farmandstredet kom. Har sett mammatøy på Lindex i FS også, til høyre i det du går inn i butikken. Ellers har de vel mammatøy på Polarn og Pyret og på Liten nede i byen. Vet ikke om noen flere, men det kan jo sikkert hende det finnes andre steder også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå