Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Er nå 32 uker og 4 dager på vei. Begynner å bli spent og utolmodig, men enda 7 uker og 3 dager igjen til termin.. Noen gode tips for å gjøre ventetiden litt kortere?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 - Vaske huset - Vaske babyklær - Lage klar vogn, seng, stellebord o.l - Vaske huset enda engang :-P - Vaske vinduer - Gå turer - Bake - Strikke/hekkle om du er flink til det Kommer ikke på så mye mere.. Selv skal jeg ta husvasken til uka (begynte i dag), senga er nesten klar, vogna er såogsi klar, stellebordet står enda på badet da vi bruker det daglig enda. Og holder på med vasking av babyklær nå :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 takk for tipset, men siden vi ikke overtar den nye leiligheten før 1. august tror jeg at tur og baking er det som kan gjennomføres bor hos pappa til da, og er ikke så superkeen på å vaske etter de og mine brødre, hehe... litt vasking av babyklær blir det da, men strikking og sånt er jeg også dårlig til litt av en husmor, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå