Gå til innhold

såh....drittkjerringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere sett kampen og klødd dere på ...magen, og spist store mengder lørdagsting så langt i quell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg har. Men jeg bærer ikke preg av det.

Skrevet

Kampene lillegutt - kampene. Og den første var dårlig. Og Hellas Russland totalt uinteressant.

Skrevet

jajajaajaaaaaaaaa, men jeg har ikke kanalen som sendte første kampen

Skrevet

Svensk tv 4? Bor du i skauen eller?

Skrevet

jeg tror forøvring at skauen ikke hadde vært så dumt innimellom

Skrevet

Og det betyr, "jeg er et nek som ikke har fått med meg at svenskene sender alt" eller " jeg bor i skauen og tar inn tv via markantenne"?

Skrevet

Driter i hele fotballen.... desperate mannfolk som springer febrilsk etter en ball er det verste jeg ser..... fysj og fy!!!!!!! Gi oss fruene, konene,sykehusene...osv tilbake!! Haha.... ;) HEIA NORGE!!! :-P

Skrevet

Godt du har meg til å opplyse deg.

Skrevet

Forresten Sverige har ikke Alsaker til å sitte å hyle i mikrofonen heller, så her går alle kampene med svensk kommentator.

Skrevet

Drittkjerringer ?

 

Og du oppsøker oss en lørdags kveld?

 

Joda så,neida så......

Skrevet

Hah, snakk for deg sjæl. Jeg sitter her og knasker gulrøtter!

Skrevet

jeg har ikke spist gulrot engang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...