Gå til innhold

pc på sykehus hotellet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er pc på sykehus hotellet? Skal ligge på sus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg og på

Skrevet

når har du termin?

Skrevet

Mens termin 25 juni.ul temin 6 juli. Men lurer på om det er noe på gang allerede...slimproppen gikk i går,og så har jeg hatt maserier i hele natt+2 cm åpning;-) Ser du har termin dagen før meg,kan jo hende at vi havner inn samtidigt? ;-)

Skrevet

Oi så spennande for deg nå da :) Håper for din del noe skjer da. Jeg tror nok det er ei uke igjen uansett, må bare psyke meg opp til overtid. *men alt rier og annet mottas med takk* Men om du er så "uheldig" å må gå me maserier i lengre tid er det muligheter for at vi møtes i kantina ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...