lip smacker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Noen som vet om det er pc på sykehus hotellet? Skal ligge på sus.
lip smacker Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Mens termin 25 juni.ul temin 6 juli. Men lurer på om det er noe på gang allerede...slimproppen gikk i går,og så har jeg hatt maserier i hele natt+2 cm åpning;-) Ser du har termin dagen før meg,kan jo hende at vi havner inn samtidigt? ;-)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Oi så spennande for deg nå da Håper for din del noe skjer da. Jeg tror nok det er ei uke igjen uansett, må bare psyke meg opp til overtid. *men alt rier og annet mottas med takk* Men om du er så "uheldig" å må gå me maserier i lengre tid er det muligheter for at vi møtes i kantina ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå