Gå til innhold

hva kan en forvente å se på UL i uke 12???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan en se da? hører en helst bare hjertet å ser en klump som beveger på seg? eller kan en faktisk se antydning til bein og armer?

blir bildet forstørret sånn at en kan se fosteret selvom det er så lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan faktisk se antydninger til en liten baby ja :) jeg var hos spesialist i uke 9 , og så det klart. har bilder på

www.minvakrespire.piczo.com

men i uke 12, er jo enda mer tydelig :) gled deg iallfall...

Skrevet

utrolig fine bilder :) fikk tårer i øynene jeg gitt :)

Skrevet

ser at du fikk fin gravidmage allerede i uke 10. jeg har ikke antydning til noe :(

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 13+2 (eller 12+5 i følge han som tok ultralyden) så tydelig en liten baby :)

Det så ut som h*n lå å vinka til meg :)

Hvis du går inn på profilen min har jeg lagt ut et bilde, men det er tatt med mobilen da, så er ikke så tydelig...

Skrevet

satt han deg tilbake i termin? var det privat eller var det på sykehuset?

tror du de som praktiserer privat har nok kompetanse til å kunne se om du er lengre eller mindre på vei?

Skrevet

1smule, hehe så søtt da, at du fikk tårer i øynene.. =) hihi...

ja, han jeg har gått til privat, ( bildene fra uke 6.til uke 15) er jeg super fornøyd med, han er så flink til å få fram alt..og ja, det er mange med nok kompetanse til å kunne se hvor langt du er på vei. men termin blir jo satt helt fast på ord ul.. Så ble selv sjokkert over bildene i uke 9.. ser ut som en liten baby,med alvorli stort hode og mage :) hehe...

gled deg til du skal dit !!

Skrevet

og ang mage i uke 10, hehe jeg følte nok ikke at det var en gravid mage, men bare feit... nå popper den jo skikkeli ut, og lille jenta ligger og sparker så hele magen hopper.... litt heldig der, med tanke på at jeg er førstegangs, OG har morkaka foran =) men man må jo bare smile!

Skrevet

du kan forvente å få se en perfekt bitte liten baby med to armer og to bein!!! hodet er lit stort i forhold til kroppen,men de er ferdig formet,bare så utrolig bitte liten!!

Skrevet

Det var på sykehuset jeg tok UL, men han endret ikke termin. Sa at det gjorde man kun på ordinær UL, men han kunne allikevel si at jeg var ca en uke kortere, målte CRL-lengden.

Skulle da tro at de som driver privat er like flinke, eller?

Men uansett om de ser det, så tror jeg ikke den "offesielle" terminen blir endret. Min ble som sagt ikke det...

Skrevet

en må vel ikke betale ekstra visst en ikke ser noe på utvendig å må ta innvendig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...