Miss Dynamite Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 og dere som har vært den tiden, kunne dere faktisk da se hvilken foreldre barnet lignet på, eller er det alt for tidlig....?
*Lille Persille" Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Vi var på 3D ultralyd forrige uke og jeg var da i uke 27-28. Fikk kjempefine bilder hvor vi tydelig kunne se babyen men jeg klarte ikke å se at hun lignet noe spesielt på noen av oss, så liksom bare ut som en baby... Men det var kjempemorsomt, kan absolutt anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå