Snoopy :o) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Det hadde vært kjempegøy om vi var flere. Jeg gruer meg sinnsykt. "IKKE GRAVID" teksten er så hard og brutal. Håper inderlig på gode nyheter.
Jenny251210 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Ja, jeg skal teste i morgen tidlig. Gruer meg og litt Hvilken dag i syklusen er du på?
LINDA*** Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Hey! Testet svakt positivt i dag:) Ømme pupper så det griner etter;) Helt merkelig. Høyst uventet denne pp. Faktisk. Ikke planlagt, men fornøyd om streken blir sterkere i morgen, mandag
Snoopy :o) Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde ikm i går. Her har min tulle på 5 år holdt det gående i natt og da tisset jeg )o: Så da turte jeg i allefall ikke å teste. Lurer på om jeg skal prøve å holde meg i timesvis i dag. Vet noen hvor mange timer jeg burde holde meg da for å kunne teste med en cb digital? Jeg må jo tisse hele ustanselig for tiden. Ellers burde jeg jo bare vente til i morgen. Åååå i dag som det er søndag kunne jeg ha delt gledessjokket med min kjære. Hilsen meg som er livredd enda en "ikke gravid", selv om jeg kjenner tegn på at noe ikke er helt som det pleier. Hvordan gikk det med testingen din Kristine? Krysser fingerne for oss.
Jenny251210 Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 ...den var negativ. Jeg er på dag 29 i syklusen, så det er fremdeles et bittelite håp. Tester på tirsdag igjen om ikke mensen kommer. Har gått med 28-29 dagers syklus i 3 år mens jeg hadde kobberspiral, tok den ut 8 mai, og fikk mensen 18 mai, og da fikk jeg plutselig 32 dagers syklus, så det er fremdeles et håp Men må innrømme at jeg mistet litt troen nå....
Snoopy :o) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 Hei Kristine. Akuratt da jeg hadde samlet nok mot til å ta testen kom tr og etter hvert som timene gikk.... for fult. Jeg ble så lei meg. Hadde et skikkelig gråteutbrudd her. Stakkars kjæresten min. Vi har bare prøvd et par mnd men tålmodighet er ikke en av mine sterke sider. I dag skal jeg prøve å psyke meg opp til å drømme om en positiv test før jul. Vet ikke om det går, men jeg tror nok at å gå så opp og ned med forventinger hver mnd er slitsomt for meg og ikke minst for min kjære. Ikke mist troen Kristine. En dag er det vår tur også. Håper du forteller her inne hvordan det går. Jeg skal se etter deg... Lykke til.
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Hei, jeg kan vel egentlig melde meg inn her, jeg testet i dag og der stod det "IKKE GRAVID" et slag i trynet! Tror jeg har IKM i dag, aner ikke hvor lang syklus jeg har, så nå sitter jeg bare og venter på at TR skal komme.
Giron Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Hei dere som hadde IKM sent i uke 24 og ble skuffet (jeg hadde IKM 12. juni og da kom TR... ) Skuffelsen snur seg snart til nytt mot!! Og nå slår vi følge til uke 28 : ) Merkelig hvordan psyken endrer seg til fra brått nedtur til svakt stigende optimisme for ny syklus! tvi tvi!
Jenny251210 Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Frida: Ja, jeg skjønner du ble lei deg nå.....ble det jeg og. Fikk mensen mens jeg var på besøk hos søsteren min igår og min nydelige nevø på 2 mnd. Men nå har vi ihvertfall fått mensen...ikke så lenge til EL da Vi følges videre her inne da. Klem fra Kristine.
Snoopy :o) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2008 Kristine. Selv om det var trist, så har vi følge med hverandre og det er kjempekoselig. Jeg prøver også å se fremover i dag. Ikke så lett å snu men jeg prøver. Har lest triksene her inne så denne pp så kommer jeg til å prøve sink og e-vitaminer, samt wild yam etter el. Skal du prøve noen triks ? :oD Mars baby er supert det også eller april eller mai............ Håper vi snart har små sommerfugler i magen og positive tester. Ja, vi følges. Klem fra Frida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå