Miss Dynamite Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 og dere som har vært den tiden, kunne dere faktisk da se hvilken foreldre barnet lignet på, eller er det alt for tidlig....?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 har ingen bilder ute, men synes deet var veldig brae bilder.. Var når jeg var 27+1... vi så veldig godt på bildet at hun hadde helt lik baby-munn som meg, og nesa var veldig lik nesa til pappan idag.. så jeg synes deet var lett å se likheter på en del av bildene
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Hei! Har lagt ut video fra 3d ultralyden vi var på i uke 26 på youtube. http://uk.youtube.com/watch?v=TA-a_41z2qA Vi var ikke så heldige med ansiktsbildene pga lite fostervann ved hodet, og fordi lille nurket var litt sta Likevel syns jeg at jeg kunne se noen likheter med både meg og samboeren. Hun har blant annet mine føtter/tær og lange fingre, og panna til sambo.. Mvh
Miss Dynamite Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 tusen takk =) ska kikke på videoen nå lundie... jeg er ganske spent på om jeg kan se noen likheter på lille tulla vår skjønner dere..... ska gå til en spesialist, og klarer nesten ikke vente 5 uker as...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, det skjønner jeg! Selv om vi var litt uheldige med ultralyden, så var det verdt det! Ble helt rørt av å se på lille nurket! Blir fortsatt rørt når jeg ser på videoene.. Dere får sikkert se noen små likheter dere og!
Miss Dynamite Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 var en veldi fin video altså var iallfall mye gjesping..hihi så søtt.. må jo være litt "kjedeli" å ligge inni der.. ser for meg det jeg..hehe ja får håpe vi ser noen likheter!!!!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Takk for det! Hehe, ja hun gjespet hele tiden Morsomt å se på.. Tror ikke det er så mye gjesping nå for hun driver og danser der inne heeele tiden. Kjennes hvertfall sånn ut! Hehe.. Kos deg masse videre!
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Var på 3D i uke 27+1. Bilder på profilen min, spørrs om dere får sett, er noe feil med profilen min. Dere får prøve å se. Vi venter en gutt, å han har lik nesa til pappa`n sin. Svigemor var med på 3D ultralyden, å tårene rant på kinnet hennes, da hun så hvor lik han er pappa`n sin.
Miss Dynamite Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2008 kanutten80, joda jeg fikk sett de jeg =) var veldig tydelige ja!!! hmm, da er det jo fakta da, at man kan se likheter så tidlig. fikk høre at det var langt uti uke 30 osv osv... men for lenge for meg å vente altså!! Får prøve å holde meg fram til uke 27... *sukk..* 6 uker igjen....
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har bilde ute på profilen min...var på 3D ultralyd da jeg var 26+6. Vi så tydelig at veslegutten i magen har bollekinna til pappa'n sin...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå