petitmoi :-) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Har fått meg pulsklokke, og sjekka hvilepulsen min for moroskyld. Fikk nesten sjokk jeg da, for den var så lav!? 38-39 på morgenen før jeg stod opp, og 44 på sofaen om ettermiddagen.. Er ikke dette lite da, for en jente? Det skal sies at jeg har trent endel siden nyttår, men jeg er da ikke suuupersprek....
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Det er veldig individuelt det der.Min er rundt 45-50, har ikke målt så nøye. Og jeg er rimelig sprek:-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er ikke særlig trent, har hvilepuls på 60-70. Trodde ikke den skulle være så lav som din, trodde min var normal jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå