☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Skal prøve den sammen med søsteren min nå i 2 uker følge den slavisk... noen som har prøvd denne? gikk dere ned mye de 2 første ukene og hadde dere mange kilo å ta av?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hva med et sunt og variert kosthold i to uker? Den suppa inneholder veldig lite næring, så være forberedt på hodepine, dårlig humør og oppblåst mage.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Ja, jeg hadde mange kilo og ta av. Altfor mange, igrunn. Og nei, den funka ikke. Men jeg vet folk den har funket på, så det er vel greit og prøve. 2 uker i strekk? Gudd løkk, den smaker dritt!! Jeg går på ketolyse, funker som bara det, og jeg spiser mat jeg liker! -16 kg! Skal ikke veie meg i morra,for i dag har jeg spist en halv pizza, og godis
Martin+Mamma Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 jeg syns suppa var ok jeg.. tok en ukes kur etter jul (måtte få bort no marsipan hehe) jeg gikk ned 2 kg og mannen min gikk ned 5. men vi var ganske slappe og gørre de første dagene.
Martin+Mamma Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 nå er forresten ikke vi overvektige da.. så hvis en har endel kg ekstra går man kanskje ned mer..
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 hmmm da snakker vi kanskje ikke om samme suppe? denne er stappfull med næring. Er en suppe man lager selv hjemme med masse grønnsaker og urter....
petite fleur Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har lagd suppa, men ikke fulgt dietten. Synes bare det er kjekt å ha noe godt og sunt stående, som tar 1 minutt å varme i mikroen ;-) Jeg synes suppa er knallgod ;-) Lykke til, du må ha viljestyrken i orden i 2 uker framover, håper dere holder ut;-)
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 jeg har tatt den 2 ganger..Kan være tøff til tider , iallefall her da jeg måtte lage god og saftig middag til resten av familien.Men klarte å holde den helt ut. tok av 2 kg siste gangen. Så jeg kommer ikke til å prøve den flere ganger tror jeg. Lykke til. ps:synest suppen er god:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 jeg er ferdig med den idag! Tok av 2,7kg. Begynner på den igjen på mandag i håp om å ta av 1,3kg;) Jeg vil vel tøre å påstå at jeg er "normalt slank" ikke for mye og ikke for lite å ta av
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Ja, jeg har prøvd den. Men sluttet etter noen dager. Var konstant sulten og fikk hodepine, og ble veldig slapp. Men lykke til =)
Bergene Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Denne du mener? Sykehusdietten? http://www.barnvedhjertet.no/forum/showthread.php?t=2161 http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=76299 Aldri prøvd, men har laget suppen og den var god da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå