Gå til innhold

Jeg er så tragisk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å GRÅTER fordi samboeren min valgte å gå ut byen i kveld, på min eneste fridag på lenge.... Har gått ut nesten hver helg etter jeg ble gravid. Jeg pleier å nyte å være alene innimellom, men plutselig kommer det tårer! Må være noen kraftige hormoner som blir satt i sving.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt, jeg! Heldigvis har jeg en som tar hensyn til meg og mine ønsker

Skrevet

Hadde blitt hjemme om jeg hadde sagt ifra, men orket ikke å si noe... Angrer jo nå da. Er vel min egen feil, får sitte her gravid og full av hormoner, og se frem til 12 dager jobb på rad. Syns synd på meg selv ja....huff

Skrevet

Min gubbe har tatt opp igjen kontakten med damen han var utro mot meg med for fire år siden...og når jeg fersket ham, tok han med seg en haug med øl og stakk til en kompis for å feste. Så nå sitter jeg her, fem uker igjen til termin, og har mest lyst å denge dem begge helseløse med balltre. Juhu, for en flott lørdag dette ble....

Skrevet

Du kunne ikke tenke deg å bli med ham ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...