Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Sitter her å GRÅTER fordi samboeren min valgte å gå ut byen i kveld, på min eneste fridag på lenge.... Har gått ut nesten hver helg etter jeg ble gravid. Jeg pleier å nyte å være alene innimellom, men plutselig kommer det tårer! Må være noen kraftige hormoner som blir satt i sving.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg forstår deg veldig godt, jeg! Heldigvis har jeg en som tar hensyn til meg og mine ønsker
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hadde blitt hjemme om jeg hadde sagt ifra, men orket ikke å si noe... Angrer jo nå da. Er vel min egen feil, får sitte her gravid og full av hormoner, og se frem til 12 dager jobb på rad. Syns synd på meg selv ja....huff
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Min gubbe har tatt opp igjen kontakten med damen han var utro mot meg med for fire år siden...og når jeg fersket ham, tok han med seg en haug med øl og stakk til en kompis for å feste. Så nå sitter jeg her, fem uker igjen til termin, og har mest lyst å denge dem begge helseløse med balltre. Juhu, for en flott lørdag dette ble....
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Du kunne ikke tenke deg å bli med ham ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå