Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 For en uke siden var jeg på konsert, og der traff jeg på en fyr som jeg overhørte snakke om bussen jeg hadde sittet på så jeg ble jo nysgjerrig. Viste seg at vi bor like ved hverandre, og jeg snakket litt med han og vennegjengen hans etter konserten, alle var veldig koselige. Så fikk jeg nummeret hans, og jeg sendte melding samme kvelden slik at han fikk nummeret mitt (gullfiskminne, så jeg huska ikke nr mitt). Fikk aldri noe svar så jeg tenkte at han nok ikke var interessert. Orka ikke sende en ”prutemelding” eller ringe, tenkte at er han ikke interessert så er han ikke det. Men det som skjer er at i dag så møtte jeg på han på butikken, og han sa at alle meldingene hans hadde blitt sletta slik at han mista nummeret mitt. Så ble vi stående og snakke i sikkert 10 min. Jeg kjente at det kribla litt i magen faktisk. Ikke kjent noe sånt etter bruddet med barnefar. Og det virker jo som han er interessert, var jeg som måtte gå fra butikken ellers hadde vi sikkert stått der i en halvtime eller mer. Problemet er jo at jeg ikke har vært med barna de gangene jeg har møtt han, og det kom aldri fram som tema så han vet det ikke. Og jeg selv vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle. Skal jeg vente med å si det? Skremmer det han vekk? Jeg vet jo at hvis jeg skal bli sammen med noen så må de akseptere barna mine, men jeg får meg ikke til å skrive melding til han der det står at forresten så er jeg alenemamma til 2.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Temaet vil nok komme opp helt naturlig etterhvert så, er han verdt å satse på tåler han og har ikke noe imot at du har barn. Kos deg med følelsen du snuppa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå