Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Uff, etter jeg ble gravid har jeg fått så fet og uren hud... Det ser ikke sååå ille ut før man kommer helt nært å ser, da er det fullt av "bumper" spesielt i pannen. Før har jeg alltid hatt så bra hud, aldri vært plaget med kviser eller noe... Å nå har jeg til enhver tid ett par kviser i ansiktet + at hele huden er ruglete, hvis dere skjønner hva jeg mener... Jeg har alltid vært flink å smøre huden med en ordentlig god fuktighetskrem, men skjønner jo at nå som huden har endret seg må jeg kanskje gjøre ting anderledes. Noen tips? Kan det lønne seg og dra til hudpleier og få behandling? Er det noe de kan gjøre for at huden skal se bedre ut? Er det ellers noen "hjemmetips" for å få mindre fet hud, og mindre urenheter? Takk
LiLo-sine små søte! Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hei!! Er hud og kroppsterapaut jeg! Hadde det slikt i mitt forige svangerskap og da tok jeg endel md penslinger og brukte md-formulation produkter. Men husk høy solfaktor slik at du unngår pigmenteringer. Fort å få dette i graviditeten. Men vil anbefale deg å gå til en hudpleier å få tatt en behandling. Md produktene er supre produkter,både jeg å min mann bruker di:) Gir raske resultater også,men kan få litt mere utbrudd før det forbedrer seg. Dette er vanlig med alle proukter som er dyptvirkene. Legg litt penger i produktene hos en hudterapaut så får du igjen for det. Husk å rense 2 ganger daglig,morgen-kveld!!! Lykke til!!!!!!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Tuuusen takk for svar:) Md ja, skal finne en hudpleier som fører det her. Bruker høy solfaktor, 35 til ansiktet og 20 til resten av kroppen, er liiiiiivredd for å få pigmentflekker!! Rense og rense..jeg fjerner sminken og så vasker jeg med rent vann morgen og kveld. Når jeg dusjer vasker jeg ansiktet med en ansikts-skrubb fra guniot, hvis jeg husker det da
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 har lagt ut god info om md på hjemmesiden min:) er hudpleier å syns jeg har oppnåd kjempe gode effekter med md:) www.grysom.piczo.com
OhBaby! Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 hei! for min sensitive hud fungerer decleor sine produkter,og dermalogica sine produkter aller best! bruker tilogmed shampoo og dusjprodukter fra disse. jeg har brukt decleor i 10 år,og begynte å teste dermalogica for 3-4 år siden. og som make up produkter bruker jeg id. bare ecentuals. anbefaler deg å gå til en salong og ta en annsiktsbehandling,da får du analysert huden din. decleor har og egne behandlingsopplegg for gravide.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Hva skulle man gjort uten BIM?? Tusen takk for svar dere! Decleor har jeg prøvd før, produktene funker bra de, men jeg haaater lukten av dem. Så de produktene er desverre utelukket. Men Dermalogica er jo kanskje tt alternativ...er det kun å få hos hudpleier? Skal teste ut MD først, har lest litt nå ( bl.a på hjemmesiden din grysom, tusen takk!) og det virker som en bra serie for meg Så mandag skal jeg bestille meg en time hos hudpleier. Ett annet spørsmål til dere vise damer: Jeg pleier å vokse overleppen hos hudpleier ca 1 gang i mnd, men nå har jeg jo begynnt å få litt brunfarge i ansiktet... Så er redd for å se helt teit ut hvis jeg vokser nå. I tillegg skal man jo være forsiktig med soling etter voksing, å det er jo såå fint vær ute i nord-norge nå! Kan bleking være ett alternativ? Har aldri prøvd det... Er ganske mørk i huden, og hårene er helt svarte. Vil det kanskje bare se teit ut hvis jeg bleker dem?
OhBaby! Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 ja,er spesiell lukt,men jeg liker den. luter så friskt og rent og naturlig. jeg har begynt å handle alt jeg trenger på strawberrynet. der kan du også kjøpe såkalte reisesett med alt til ansiktet fra dermalogica,så om du vet din hudtype,kan du kjøpe ett sånt travel kit for å se om det er noe for din hud,før du kjøper store størrelser. det med voksing vet jeg ikke.. jeg vokser brynene hos frisøren min,har ikke hørt noe om det v/s soling og sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå