Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hehehe, kunne aldri tenkt meg at forkle kunne være sexy! Men i kveld har mannen min tatt det på, og oppvarter meg med hjemmelaget pizza og vafler!!! Mmm, beste mannen i verden <3 <3 <3 Visste ikke vi hadde forkle engang, hihi
Candy girrrl Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Bare forkle eller? Hvorfor kan ikke min være litt mer sprek på kjøkkenet da?
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, mannen min har et sånt forkle som forestiller en bygningsarbeider i bar overkropp! Har et annet som er litt mer ordentlig også da... og jepp! Menn i forkle er faktisk ganske sexy!!!! Spesielt når de har det på for å varte oss opp!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Åååh, *misunnelig* Jeg har forkle, men ingen mann...
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, nei han har klær på også Tenkte det spørsmålet måtte komme, hadde nemlig lurt selv, tihi Ja, sant det er sexy? Høres jo ikke sexy ut, men når jeg tittet inn på kjøkkenet for å se hva han holdt på med, så .. ja .. *smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå