Sikkertforgammel Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Skreiv et innlegg her for kort tid siden, om at slimproppen har gått i ettermidddag, og etter det kjørte jeg datra mi til besteforeldrene sine. I bilen på tur dit startet det!! =) De kommer hvert 5-8 min, men det er ikke supervondt enda, så dette tar sikkert noen timer, men men, er kanskje på vei mot å møte lillepia i magen min nå? =) Håper ENDELIG dette ikke er juks, men synes jeg kjenner igjen de første riene, men det er litt vanskelig å vite HELT sikkert om det er rier el bare vonde kynnere, sånn i begynnelsen da. Vet mer om en time =) Wish me luck =) =)
På vei igjen? Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Åhh lykke til. Kunne ønske det var meg. Begynner å bli sykt klar for å møte jenta mi jeg også
Lykkemams Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Lykke til - og fød med lyst og glede! Syns det var så festlig at du sier JIPPI... Hihi... Har bare 14 dager igjen til termin selv, og gleder meg!! ;D Lykkedryss fra lykkemams i rugemodus..
Sikkertforgammel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 Å jada, dette er definitivt rier!!! Juhuuuu!!!!!! Tusen takk for alle lykkeønskninger =) =) Alle smerter mottas her med GLEDE. Å føde er fantastisk!!! (er 5.gangs) Selv om det er ufattelig vondt siste timene, så kommer det noe fantastisk ut av de smertene! Håper det blir vondere etterhvert hihi =) Jo vondere, jo nærmere målet!!
Sikkertforgammel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Øhhh... Har helt glemt å pakke fødebagen :S Stikker å gjør det nå tror jeg hehehehe
På vei igjen? Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Hei, ja du får ha lykke til med alt Hold oss oppdatert da
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Håper det for din skyld, har tenkt på deg i dag... å du er vel så klar som du kan bli Masse lykke til, håper det står på nå dah Kom med oppdatering
Sikkertforgammel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2008 Jada, skal oppdatere her =) Riene kommer hvert 5 minutt nå. Kjenner de er blitt sterkere og =) Blir fødsel på meg i natt. HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Heldigen!! Men jeg unner deg det ) Hurra-hurra!! Trodde nesten det hadde skjedd noe i dag, siden du ikke var å se. Men det skjer i kveld!
lip smacker Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Gratulerer med rier!!! Du er heldig du:-) LYKKE TIL!!!
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Åh heldigris!! Dette har du ventet lenge på! GRATULERER! Hold oss oppdatert :-) :-D Ååååh gleder meg til det er min tur!! Sikkert DIGG å kjenne rier, har aldri før gledet meg mer til å ha det vondt! Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg ville vært i din situasjon, selv om du sikkert skjønner det selv! LYKKE LYKKE TIL! Igjen, hold oss oppdatert!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 åå, jeg gleder meg så utrolig masse til det er min tur.. men her er det leeenge igjen å vente. ønsker deg masse masse lykke til!=)) håper alt går bra med alle.. Hold oss oppdatert da
Sikkertforgammel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. juni 2008 Tusen takk, alle sammen Jeg er nå enda hjemme. Endelig ferdig å pakke bagen. Har 4-5 min mellom nå, men det er fullt levelige smerter enda. Håper ikke det drar ut i langdrag :S Jeg kjenner nå kroppen min såpass godt, og VET når det er på tide å komme seg på sykehuset. Jeg har med de andre fire ungene brukt ca 10-12 timer fra jeg har kjent noe til de var født, så regner egentlig ikke med å "få lov å føde" før i morgen tidlig, rundt kl 5-7. Men men =) Jaja, det skjer hvertfall noe nå, og fyyyy som det stikker inni der, hehe, og babyen er helt vill akkurat nå også. Riene er enda ikke helt regelmessige, så jeg skal nå vente her hjemme til jeg omtrent kjenner hodet er på tur ut. DA ringer jeg føden Lykke til alle andre fødeklare, og sender en dose fødestøv til dere og!! Klem fra ei happy dame, hehe....
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 Herlighet, du er så ubeskrivelig heldig. Skulle gjort ALT for å kjenne de stikkingene selv! ...Eller kanskje ikke akkurat alt, men mye ;-) Er så spent på hvordan det går med deg. Du må komme tilbake og fortelle hvordan det gikk og hvordan hun kom. Hvordan var det med terminen og sånn? Var det ikke et mellomrom mellom mensen -og ultralyd-terminen?
Tulipan:) Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 sitter her selv med rier er jeg ganske sikker på, Har mens termin 18 og UL termin den 21. Har det siste døgnet gått med kynnere og noen ganger i formiddag hvor jeg følte trang for å presse, men gjorde det ikke siden de ikke var regelmessig. Nå sitter jeg her siden ca kl 23.00 med regelmessige rier de begynte med 8 min mellom tid men har gått ned til 4 minutter nå, men er ikke grusom vond enda. Skulle kanskje ha prøvd å sove litt men er for oppspilt til å klare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå