Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hvordan var syklussen din når du sluttet?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg fikk en blødning uka etter at jeg sluttet, den var litt mindre enn vanlig mens, men varte ca en uke.. Så fulgte to-tre uker med sporblødninger, holdt med truseinnlegg. To dager med litt blod, en dag uten, en dag med og tre dager uten, sånn holdt det på... Til slutt ga det seg. Nå har det gått 5 uker uten noen blødning overhodet, har tatt en test, men er ikke gravid. Så syklusen er vel ikke ordentlig igang da...? Jeg er vanligvis veldig regelmessig med en 28-29 dagers syklus.
ifie Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Har ikke fått mensen enda. Er vel rundt 4-5 uker siden jeg sluttet. Hadde ikke fått mensen før jeg begynte med de, og hadde ingen mens da jeg gikk på de. Har ofte følelsen av at mensen skal komme, da, men det skjer ikke...
Én til Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Det tok sin tid før kroppen fikk tilbake normal syklus, ja. Blødde mye og uregelmessig. Etter et par-tre måneder registrerte jeg eggløsning og mensen som normalt igjen :-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg begynte på cerazette når jenta vår var 7 uker. Ammet, så jeg hadde ikke fått mensen igjen. Hadde heller ingen blødninger mens jeg brukte pillene. Sluttet etter 8 mnd. bruk. Deretter gikk det 3 mnd. før jeg fikk mensen. Så gikk det 5 uker til neste gang, og det ser ut til at denne syklusen også blir på ca. 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå