Gå til innhold

Bordkort! lite tips fra meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt og tenkt,ville ha noe som var litt annerledes enn vanlige papir bordkort,hadde egentlig bestemt meg for gaveesker...

Så kom jeg over noen søte små vaser på Ikea,5 kr pr stk.Alle gjestene får hver sin vase med ei rose oppi,skal binde silkebånd rundt "halsen" på vasen og henge på en lapp med navnet på...håper gjestene setter pris på denne oppmerksomheten fra vår side :)

Mulig jeg putter litt dekorstein i bunnen på vasen (i samme farge som serviettene våre,silkebåndet blir også i samme farge)

Dette blir også blomsterdekorasjonene våre siden de likevel står på bordet...skal ha kubbelys i ulike str og blanke "perler/steiner strødd utover duken,enkelt og fint (håper jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes kjempefint ut! Kommer til å bli nydelig! Skal huske tipset når jeg skal velge bordkort og pynt selv, når tiden kommer :)

Skrevet

Det hørtes kjempe koselig ut =)

Blir nok veldig fint det =)

Skrevet

Kjempefint tips! Leter også etter noe annet enn vanlige bordkort...kanskje jeg "låner" ideen din ;)

Skrevet

Høres kjempe fint ut.

Selv skal jeg ha en annen variant - litt lik din.

Har kjøpt fine vinglass. På disseskriver jeg navn med sølvpenn, klistrer på sølvdekor og lager pærleringer rundt stetten.

På den måten fungerer de som bordkort, samtidig som man holder orden på hvem som eier hvilket glass.

Gjesten må da holde seg til glasset sitt og ta det med hjem! Sparer oppvask på den måten. Kan legge til at vi skal ha et lite familiebryllup i hagen vår ;-)

Vi tilbyr selvfølgelig flere glass i løpte av dagen, men basis glasset må de selv passe på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...