Gå til innhold

Forrett og dessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til enkel forrett og dessert til bryllupet?

Skal ha kjøtt til middag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha rekefylt terteskjell og hjemmelaget is med friske bær til :)

Skrevet

Vi skal ha jordbærsalat med spekekjøtt og creme bruleè

Skrevet

vi skal ha enten fiskesuppe eller blomkålsuppe til forett og is med varme bjørnebær til dessert

Skrevet

Vi skal ha sjaminjongsuppe til forrett, og enten varme bringebær eller bjørnebær m is, eller sjokolademousse til dessert...

Skrevet

Jeg får tak i mye fisk og skalldyr fra jobben, så jeg tenker at det blir en fiskesuppe til forrett. Og i hagen kan jeg plukke litersvis med blåbær og rips, og om jeg kanskje kjøper bjørnebær i tillegg, så tenker jeg at jeg kan lage brownies og servere med vaniljeis og varme bær. Hvis jeg lager et par langpanner med brownies og skjærer opp i små stykker, så burde jo det være greit å servere?

Det er i allefall mine ideer :-) Da gjenstår bare hovedretten egentlig, som må kjøpes av catering. Suppen tenkte jeg at noen kokker i familien kan hjelpe meg med å lage basisen til, slik at på selve dagen er det bare å varme opp og tilsette fisken og det andre og øse opp. :-)

Skrevet

Me hadde blomkålsuppe til forrett....og bringebær med is og vaniljesaus til dessert.....

Hadde røykt svinekam til middag.

Skrevet

Vi hadde marinerte skalldyr til forrett og karamellpudding til dessert :)

Skrevet

Vi skal ha sjokolade fondant med is og rørte bær til dessert!Mmmmm

Skrevet

Rekecoctail til forrett og karamellpudding til dessert. Men vurderer å heller ta is e.l til dessert, for å spare penger på den delen og heller ha karamellpudding som en del av kakebordet etterpå. Koster 50 kr pr pers for forrett og for dessert, så blir 10 000 kr for de to tingene for våres del. Kan spare flere tusen på å velge is istedenfor, og mer lettvint for servitørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...