Julie<3 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 har noen av dere hørt om Dr.Bjørnebekk? Han er sånn Ul-mann:) hehe! Vet dere om han er kommunal?( dvs At jeg har henviselse og bare må betale en egenandel?)
eple3 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hei, Bjørnebekk holder til i Kirkeparken legesenter tror jeg det heter, og ja, han har refusjonsordning. Dvs at du må ha henvisning og betaler egenandel (opp til egenandelstak før evt frikort). Vet ikke om han tar inn nye pasienter, men det er jo bare å ta en telefon å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå