hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Ønsker meg ett av de rimelige utgavene til Nikon eller Canon... Er nybegynner, men trenger noen råd og tips? Noen behjelpelige?
emporium Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 gå i butikken og prøv dem. det er forskjell i størrelse og hvordan knappene er plassert, så du må nesten holde dem og prøve og se hvilket som passer deg best ellers er det mange tester på nettet nå på de nye "billige" speilrefleksene om du tenker på spesifikasjoner uansett gjør du et godt kjøp både med nikon og canon
wollywella Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hvis du skal ha speilrefleks, bare for å ha det, anbefaler jeg å sjekke ut ultrazoom kameraer Eneste forskjellen på ultrazoom og speilrefleks er at du ikke kan bytte linse på ultrazoom, men i gjengjeld er det MYE bedre vinkel på den linsa enn den som følger med på speilrefleks
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Vi har Cannon EOS 400 D og er kjempe fornøyd med det. Gir kjempe fine bilder og er lett og bruke. Jeg anbefaler virkelig dette kameraet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå