Gå til innhold

Gode råd for at gutten min skal sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er mamma til en på to år. Problemet er at han helt siden han var baby våkner veldig tidlig. En periode ,ca 6 mnd, våknet han kl 0500. nå har vi klart å holde han i senga til i allefall 0530. Dette har nå holdt på så lenge at nå er jeg fortvilet.

Har prøvd å legge han senere uten hell. Han sovener kl 1915 til vanlig. han sover en time midt på dage. Dette føler jeg han fortsatt må, spes når han er i b.hagen, pga at han blir så sliten av astmaplager. Har du noen gode råd er jeg kjempe glad....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yngstemann min er tre år.jeg har også slitt mye for og få ham til å sove.uvant når jeg har to til,som jeg aldri har hatt de problemene med.Var konsekvent og la han 1900 hver kveld.leste og koste en halvtimes tid.Og sa god natt.Så kunne vi holde det gående helt til 2200.Han sto opp,jeg la han uten å snakke for mye.dette kunne jeg gjøre ca 20 ganger.ble rimelig lei.Så sluttet vi med soving på dagen.Siden har han sovet til han blir vekket.Han kommer ofte inn i vår seng på natta,men det er bare kos.Nå er han faktisk den i familien som sover lengst.Synes du skal prøve en uke uten søvn i bhg.Han blir jo allikevel mye mer uthvilt,hvis han får 2 timer mer å mogenen.Min sønn har også astma.Kanskje dukan forandre litt på medisinering .Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...