Gå til innhold

Hvor stor er denne slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom det en liten slim klomp med blod i, skjønte det var slimproppen, men det var ikke so mye. så jeg lurer på om det er litt som har komt eller om det var det hele..

er førstegangs så alt er veldig ukjent for meg, håper noen kan svare:)

har termin 22 juni, så håper at no skjer snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har snakket med 2 jordmødre som sier at slimproppen er litt overvurdert. Ikke for å skuffe deg, men den sier lite om når man skal føde.Jordmødre snakker adri om den, men det gjør alle andre, Jeg fødte i går, men så aldri noe til slimproppen.

Skrevet

Til meg så var det bare brunaktig slim som kom, litt nå og litt da... ikke noen "propp".

Skrevet

det kommer masse gele, den er gjennomsiktig og det kan være blod i den. har ingen betydning til fødsel det betyr bare at man modnes, jeg trudde min gikk for det var litt i tusen, men merket jo at resten gikk på fødsen da kom det en del kan du si:)

Skrevet

Lurer på om min gikk i dag. Var en god mengde på papiret etter jeg hadde vært på do i dag, kom og litt mere senere. Hos meg var det helt blankt slim uten blod, så er jo ikke sikker om det var den. Men har ikke opplevd at det har kommet noe lignende ut noen gang tidligere. Jordmor sa den kunne gå både en uke eller to før fødselen, så har ikke så veldige forhåpninger enda, men har hatt endel murringer i hele dag, men ikke tak eller regelmessige, så tror nok bare det er modning:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...