Koja Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Noen som har bestilt brudekjole på nett uten å ha prøvd den før??Ser jo så mye fint, og billig, hadde vært flott om noen kunne dele sine erfaringer:) Så til dere som har giftet dere, hadde dere slep på kjolen??Er jo fint opp kirkegolvet og hos fotografen, ellers er det vel bare i veien??
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har kjøpte brudekjolen min på nett uten å ha prøvd den:) Tok en sjangs og den passet:) Mamma la den opp litt da, ellers satt den som et skudd;) Tok kontakt med innehaver av nettbutikken først og vi hadde dialog hele vegen, slik at det bare var å bytte hvis den ikke skulle passe:) Hadde slep på kjolen og det gikk helt fint
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kjøpte også min på nett uten å ha prøvd den. Måtte sy den litt inn, ellers passet den perfekt. Hadde et lite slep, men syns ikke det var i veien. Løftet jo opp kjolen når jeg skulle gå uansett. Venninna mi hadde en kjole der det gikk an å putte sløret inn under kjolen på en måte slik at den ble like lang rundt hele (festet den opp med nåler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå