Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Naboen har en dobberman som heter det, og derfor forbinder jeg ikke navnet med annet enn hunder... Kan liker gjerne kalle ungen for kuling eller nordavind da?!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Syns det er like harry som å kalle ungen sin for Loke eller Trym...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Har en liten gutt i barnehagen der jeg jobber som heter det. I begynnelsen syntes jeg navnet var litt rart og harry, men nå er det like nydelig som gutten selv :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 hotel cæsar. og han storm der er vel ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen. det var mitt inntrykk etter noen få episoder.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Jeg synes det er kjempefint jeg... til dere som forbinder det med Hotell Cæsar -det er dere som er blodharry. Lise Myhres sønn heter Storm. Der har du ei.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Hehe.. Ganske eksentrisk.... Som maleren Ivan Storm Juliussen...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Ja, jeg har ern sønn som heter det. Synes det er kjempefint, navnet representerer styrke. I tillegg ble han født en dag det stormet ute, det var jo litt morsomt. i tillegg har han et mellomnavn som betyr "lykke" og "gave". Følelser og egenskaper vi gjerne vil overføre til gutten vår!!
zomg!! Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 syns navnet storm er nydelig jeg. er ett sterkt navn. min sønn het(er) storm.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 liker ikke navnet, syns det passer best med lyn og torden.... det er navnet på ver, ikke folk.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 Grøss. Liker ikke sånne naturnavn-Elg, Bjørk osv
AccidentalMum Skrevet 15. juni 2008 #18 Skrevet 15. juni 2008 Fint navn:) Men jeg ser ikke på hotell cæsar, dét synes jeg er harry, hehe. Rampete og morsomt navn, sånn som gutter skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå