JuniAnkerHansen Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er en jente på 27 år som skal gifte meg neste vår. 30.05.09 blir vår dato. Gleder meg veldig, og etter at jeg begynte å sette meg inn i alt som må ordnes, er jeg overlykkelig for at jeg har såpass god tid på å planlegge.Flere som skal gifte seg neste år her? Føler jeg er litt tidlig ute, men samtidig er det deilig å slippe for mye stress.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hei hei Da er vi to, jeg skal gifte meg neste sommer og føler også at jeg er veldig tidlig ute men det er utrolig deilig å ha god tid! Skal ordne veldig mye av tingene selv, samtidig som jeg studerer, så da trenger jeg tiden!! Prøver likevel å begrense meg litt med planleggingen, er redd for å gjøre for mye nå og ville endre på alt om et halvt år, hehe Har du gjort mye allerede eller?
JuniAnkerHansen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Da er vi i samme situasjon, jeg er også student og skal ordne veldig mye selv. Skal prøve å ikke bruke altfor mye penger på dette, må derfor være kreativ og ikke ha folk til å gjøre mer enn det nødvendige Hittil har vi bestilt kirke, selskapslokale og bryllupsreise. Ellers har vi avtale med en kokk vi kjenner godt som skal lage all maten, så det sparer vi mye på. Vil ha et fint bryllup, men ikke betale skjorta for det liksom
annab Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Så gøy! 30.05.09 er vår dato og. Første jeg har hørt om med samme dato. Det er pinseaften, så det er lurt å være tidlig ute. Vi har booket kirke og lokale. Og for noen dager siden fant jeg brudekjolen. Den var helt perfekt!! Den skal jeg bestille fra USA, derfor synes jeg det er greit å være tidlig ute. Jeg liker å planlegge litt og litt, å finne lure tips til å spare penger. Vi har funnet mange løsninger for å gjøre bryllupet så flott som mulig til minst mulig pris. En annen ting med å være tidlig er å spare opp penger. Vi har spart siden januar, og har allerede opparbeidet en god sum på bryllupskontoen. Dette selv mens jeg har vært student. Litt i måneden blir mye på et halvt år. Å i juli begyner jeg å jobbe så da skal vi spare litt mer i måneden På den måten har vi spart mer enn nok når den store dagen kommer. Lykke til med forberedelsene.
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Heisann! så moro, vi gifter oss og 30mai! det blir spennende, grugleder meg allerede. men ikke mye som er i boks da. kirke og lokale er booket, thats it. føler vi har god tid jeg....... ?!
JuniAnkerHansen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Så gøy at det er flere med samme dato som oss Nå som vi har booket det viktigste, kirke,lokale og reise føler jeg at vi kan slappe av med det en stund. Desto mer artig er det da å tråle nettet for diverse bryllups-sider og ombestemme meg annenhver dag for hvilken kjole jeg vil ha og hvordan invitasjonene og bordkortene skal se ut, og hvilken sang vi skal danse brudevalsen til,osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå