Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Skulle følge sønnen min ned trappene idag som går fra stuen ned til gangen, da jeg plutselig sklir etter to trappetrinn og faller ned resten. Kan tro det gjorde vondt, det eneste jeg tenkte på var magen min og om dette noen gang kom til å ta en slutt. Begynte mildt sagt å grine etterpå, og nå sitter jeg her med smerter på begge sidene av hoftene mine, i bekkenet og har hovnet opp med ankelen min. Lillefingeren min på venstreside er helt vrengt, og høyrearmen er vond. Skjønner ennå ikke hvordan jeg klarte å skli ned alle de trappene, var så opptatt at sønnen min ikke skulle falle, at jeg falt selv. Ganske vond og smertefull opplevelse når du er 17 uker på vei. Heldigvis skjedde det ingenting med magen min, bare resten av kroppen. Men bedre at jeg falt enn at sønnen min falt. Heldigvis var samboeren rask med å hjelpe meg opp og ned i sengen Off...!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Off jeg er så redd for å dette slikt. Godt å høre det gikk bra med magen. Var du å tok UL?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Nei, ikke noe ultralyd. Tenkte faktisk ikke på det, får du ta ultralyd om du har et slikt uhell? Hmm..har nå kjent spark i dag så satser på at alt er bra, og i og med at jeg ikke kjente noe smerter i magen regner jeg med at alt er okey. Hmmm!
Rascal_4.11<3 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Uff så ekkelt da Gikk nok bra når du kjenner liv og ikke noe smerter... Men guffent fordet....Er skrekk scenarioet og tryne skikkelig..
myk1+1=2 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Ikke for å skremme, men det man er redd for ved fall er at morkaken løsner og det gjør ikke vond. Kan være greit å få sjekket.....
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 hmm takk for råd...kn få sjekket det ut imorgen..men må jeg ringe fødeavdelingen da, eller legevakt? Off
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Du kan jo ta en tlf rett til føden, de er vel mest dreven på sånne ting. Det går helt sikkert fint!! Jeg falt ned trappen da jeg var 8 uker på vei med førstemann, gikk helt fint. Har en venninne som gled skikkelig på isen da hun hadde 14 dager igjen til termin..det gikk fint det også.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 d er ikke før helt på slutten man kan få morkake løsning av fall.. jeg datt ned HELE trappa å dro derfor til undersøkelse.. der ble jeg fortalt at di ikke bekymret seg i d hele tatt for fall skader. for babyen ligger så godt beskyttet og morkaken skal d MYE tilfor å løsne.. d di bekymerer seg for et stikk skader av kniver og lignende:) så når di undersøkte meg var d bare for å berolige meg så jeg fikk høre hjærtelyden. så slapp av d gikk nok helt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå