Sol85 endelig mamma! Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Noen som har noen erfaringer med denne? Lurte på å teste den ut...koste berre 199 på billige-tester.no =)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 har også kjøpt den. men vett ikke helt hvordan den virker enda. hehe ;o)
Arytai Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 jeg har akkurat fått den i posten, jeg har ikke fått prøvd den enda jeg heller. Håper noen kan fortelle litt:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 dytter litt for dere,er nysgjerrig selv:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Jeg har den,men er akkurat ferdig med tanta, så vet ikke om den funker enda ifht el. Må nok vente noen dager til før jeg ser om det funker eller ikke... Spent jeg også...
Sol85 endelig mamma! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2008 http://www.billige-tester.no/donna_saliva_fertilitetsmonitor-c-37.html
malin85 Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 jeg har oxo akkurat kjøpt meg den. det blir spennende og bruke den..
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 merkelig at ingen har erfaring fra denne?? er jo også veldig nysgjerrig på om denne er bra
Sol85 endelig mamma! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2008 lurer fælt på om den faktisk funker... :S CB har også fertilitetsmonitor, men den e jo mye dyrere..
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 leste nå på billige-tester.no at denne monitoren skal bruke med spytt... og har lest en annen plass at hvis man røyker,så påvirkes resultatet?
Sol85 endelig mamma! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2008 Ja den testes med spytt, virker jo egentlig ganske greit.. veit ikkje om røyking kan påvirke resultatet...hm.. Trur eg må bestilla den, verdt et forsøk =)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 vurderer å bestille den jeg også og det testsettet med eggløsningsstrimler og graviditetsstrimler:) noen som vet om de EL testene med stav eller strimler er best?
Sol85 endelig mamma! Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. juni 2008 Noen erfaringer?? =) drømmejenta24, eg har berre brukt strimler.. men sikkert bedre med stav for da slepper man å bruke kopp... =) Men skal være like sikre trur eg
gir.snart.opp Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har prøvd den ut, litt vanskelig i starten, men du ser godt forskjell når eggløsningen kommer. Men viktig at du ikke har spist eller drukket på 2 timer før. Jeg bruker den om morgen jeg. Krever litt trening...eneste jeg kan si:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #16 Skrevet 16. juni 2008 Har en sånn. Fikk den på siste dag av EL forige måned, den viste den dagen at jeg var fruktbar men ikke dagen etter så det ser ut til at den funker. Men ble annbefalt å bruke den hver dag, selv når jeg har mensen, for da ser du bedre forandringene. Kjøpte den for det ble litt dyrt å kjøpe vanlige el-tester. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe noen vanlig også teste med når den viser EL.
starfire Skrevet 16. juni 2008 #17 Skrevet 16. juni 2008 Har ikke prøvd akkurat den, men har prøvd den type og jeg fikk det aldri til. Klarte ikke helt og se noe forskjell, selv om jeg testet om morgenen. Men ser det er noen andre som synes det var greit å bruke den, så da ønsker jeg dere lykke til og håper dere har bedre hell enn meg.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 Nå har jeg brukt den hele perioden etter tanta, og el skulle ha vært her man-ons tror jeg, og i følge mageondter tror jeg den var her... Men det slo aldri ut på donna. Og så tåler den ikke å ramle i gulvet.... Så nå må jeg enten kjøpe meg en ny fordi lyset ikke virker lenger, eller andre typer el-tester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå