Gå til innhold

Donna Saliva Fertilitetsmonitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med denne?

Lurte på å teste den ut...koste berre 199 på billige-tester.no =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også kjøpt den. men vett ikke helt hvordan den virker enda. hehe ;o)

Skrevet
:) jeg har akkurat fått den i posten, jeg har ikke fått prøvd den enda jeg heller. Håper noen kan fortelle litt:)
Skrevet

dytter litt for dere,er nysgjerrig selv:)

Skrevet

Hei.

Jeg har den,men er akkurat ferdig med tanta, så vet ikke om den funker enda ifht el. Må nok vente noen dager til før jeg ser om det funker eller ikke... Spent jeg også... :)

Skrevet

Hva er dette dere snakker om?

Skrevet

jeg har oxo akkurat kjøpt meg den. det blir spennende og bruke den..

Skrevet

merkelig at ingen har erfaring fra denne??

er jo også veldig nysgjerrig på om denne er bra :)

Skrevet

lurer fælt på om den faktisk funker... :S

CB har også fertilitetsmonitor, men den e jo mye dyrere..

Skrevet

leste nå på billige-tester.no at denne monitoren skal bruke med spytt...

og har lest en annen plass at hvis man røyker,så påvirkes resultatet?

Skrevet

Ja den testes med spytt, virker jo egentlig ganske greit.. veit ikkje om røyking kan påvirke resultatet...hm..

Trur eg må bestilla den, verdt et forsøk =)

Skrevet

vurderer å bestille den jeg også :)

og det testsettet med eggløsningsstrimler og graviditetsstrimler:)

noen som vet om de EL testene med stav eller strimler er best?

Skrevet

Noen erfaringer?? =)

drømmejenta24, eg har berre brukt strimler.. men sikkert bedre med stav for da slepper man å bruke kopp... =) Men skal være like sikre trur eg

Skrevet

Jeg har prøvd den ut, litt vanskelig i starten, men du ser godt forskjell når eggløsningen kommer. Men viktig at du ikke har spist eller drukket på 2 timer før. Jeg bruker den om morgen jeg.

Krever litt trening...eneste jeg kan si:)

Skrevet

Har en sånn. Fikk den på siste dag av EL forige måned, den viste den dagen at jeg var fruktbar men ikke dagen etter så det ser ut til at den funker. Men ble annbefalt å bruke den hver dag, selv når jeg har mensen, for da ser du bedre forandringene.

Kjøpte den for det ble litt dyrt å kjøpe vanlige el-tester. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe noen vanlig også teste med når den viser EL.

Skrevet

Har ikke prøvd akkurat den, men har prøvd den type og jeg fikk det aldri til. Klarte ikke helt og se noe forskjell, selv om jeg testet om morgenen.

Men ser det er noen andre som synes det var greit å bruke den, så da ønsker jeg dere lykke til og håper dere har bedre hell enn meg. :)

Skrevet

Nå har jeg brukt den hele perioden etter tanta, og el skulle ha vært her man-ons tror jeg, og i følge mageondter tror jeg den var her... Men det slo aldri ut på donna.

Og så tåler den ikke å ramle i gulvet.... Så nå må jeg enten kjøpe meg en ny fordi lyset ikke virker lenger, eller andre typer el-tester...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...