Snoopy :o) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Ble så lei meg på torsdag da dumme cb digital lyste mot meg med "IKKE GRAVID". Har IKM i dag og jeg trodde tr kom i dag tidelig men nei. Har hatt så vondt den siste uken både på sidene og foran. Merkelig enda verre i dag ... kanskje, men ikke noe tr. Har enda en test DUMME cb digital i skapet, men tørr ikke teste.
bomsa Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 cb skal ha 25 i hcg for å slå ut...kan hende du har kommet så langt opp nå...cb dig er jo bare noen og 50% sikker så tidlig....ta en i morgen tidlig....da er den oppe i 99% sikker...:-) Lykke til
Jenny251210 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Tør ikke teste med CB jeg heller....testet negativt med billigtest idag morges.Men har 2 stk liggende i skapet....tester nok i mrg tidlig Ikm i morgen, antakelig. Tok ut spiral 8 mai, så litt forvirrende syklus.
Snoopy :o) Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 Ok. Tester i morgen tidlig jeg også. Det blir ikke så lett å sove hele denne natten. Føler på meg at jeg kommer til å våkne grytidlig.....He, he.... Skrekk og gru. Tenk om.... Tenk hvis ikke. De nedturene er ikke bare bare. Lykke til Kristine. Håper du forteller meg i morgen hvordan testingen gikk for deg. Jeg forteller hvordan min testing gikk i morgen. Sikkert grytidlig. ) Flere som skal teste i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå