Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Se for dere å ha måtte sitte i en søppelstamp i 9mnd å det har blitt røyka 11160 røyk(40 om dagen).. Å dere har aldri kommet dere ut for å lufte dere. EGOISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÆSJ.................... jeg synes virkelig ikke synd på dere. stakkars barna deres, STAKKARS.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 helt herlig;) sitter du å kjeder deg i kveld du da?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Det er nok ikke sånn det fungerer.... Du er nok sikkert såååååå perfekt! Glad jeg ikke er deg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Herregud, blir folk på BIM aldri lei av å skrive innlegg om gravide røykere, overvektige o.l.?!?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Ja, for det er jo akkurat slik det fungerer...røyken du trekker inn dras ned i livmora, og svever rundt babyen i ni mnd... lukter sikkert innrøykte gardiner når den kommer ut...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 haha drit bra, dere "vi hater røykere" er bare småå smarte, skal alltid legge på det dobbelte for å at det skal høres så gale ut. Er forskjell på 40 og 4 røyk, å den dagen røyken sviver rundt babyen i vannet, ja det er den dagen hønene får lakssko;)hahaha. patetiske.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Si meg; vet du hvor hjernen din er, HI? Det ser nemlig ut til at du ikke har den minste anelse om menneskers anatomi og fysiologi(det betyr hvordan vi er oppbygd og virker;))
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Tviler sterkt på at det er så veldig mange gravide som røyker 40 om dagen altså!!! Om man er røyker og gravid, og ikke greier å slutte, så prøver man da ihvertfall å kutte ned litt.... Og: hehe, måtte bare le litt altså, når man inhalerer røyken, så kommer den ikke inn i livmora sånn at ungen ligger og flyter i røyk!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Samme hvor mange røyk det er da.. ER DERE DUMME ELLER??? JA, TYDELIGVIS, DERE RØYKER JO.... Barnet har jo 4 røyk i seg leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge..... DERE ER ALTSÅ SÅÅÅÅ DUMME!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 ja,ja du over her...ro nøtta litt;) ta deg en dram og legg deg litt nedpå.hørres ut som det trengs.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 er det alt du har å si 21:11 ??? De som røker i svangerskapet får ingen respekt fra meg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 har masse å si men denne diskusjonen har vi hatt 100 ganger før her,å vi hvett alle at det ikke er sunt for babyen eller mora å omverden for den saks skyld å røyke.men hver må passe på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå